Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ook zijn veulentjes vond ik positief opvallen want ze liepen allemaal heel erg gemakkelijk.
.
dries schreef:Volgens mij heeft hij een scheur in z'n hoef die maar niet over wilt gaan.ik ging voor rubiquil, ik vond het jammer dat hij niet onder het zadel werdt getoon, heeft iemand enig iedee waarom niet?
Sammie schreef:dries schreef:ik ging voor rubiquil, ik vond het jammer dat hij niet onder het zadel werdt getoon, heeft iemand enig iedee waarom niet?
Volgens mij heeft hij een scheur in z'n hoef die maar niet over wilt gaan.

Wel een erg mooi dier.
dries schreef:ik ben ook op de show geweest vandaag en heb getracht foto's te maken maar de meeste zijn jammer genoeg mislukt.
het was een leuke show!
ik ging voor rubiquil, ik vond het jammer dat hij niet onder het zadel werdt getoon, heeft iemand enig iedee waarom niet? wel vond ik zijn nakomelingen erg leuk om te zien.
radetsky vond ik een van de mooiste geshowde nakomeling van rubi.
ik vond trento eigenlijk een beetje tegenvallen, hij was wel heel mooi en kon wel goed bewegen maar ik vond hem iets teveel knie actie hebben en volgens mij kan hij niet zo goed schakellen iedergeval dat toonde hij niet ook zijn volgens mij uitgestrekte gangen niet zijn sterkste punt of hij heeft dit vandaag gewoon niet laten zien dat kan ook.
de nakomelingen van trento vond ik wel erg mooi!
dream catcher was ook een erg mooie hengst en kon ook goed bewegen.