Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

youngster schreef:Ik zou zeggen wacht even af, dan weet je het binnenkort snel genoeg!

Citaat:Heb Holstud gebeld en dekking kost bij dracht totaal 1650,- euro.
marcolemar schreef:tis helaas wel veel geld, maar ik denk wel dat edward hem gewoon intensief door blijft trainen, en als hij dan ook nog heel veel moet dekken. dat houd hij niet vol.
dus aan de ene kant is 't wel verstandig van de eigenaar om hem zo duur te doen, want anders fokt half nederland ermee. kijk naar krack c hij moet ook elke dag op de bok, en anky kan hem ook niet zo lang trainen.
syltje_777 schreef:marcolemar schreef:tis helaas wel veel geld, maar ik denk wel dat edward hem gewoon intensief door blijft trainen, en als hij dan ook nog heel veel moet dekken. dat houd hij niet vol.
dus aan de ene kant is 't wel verstandig van de eigenaar om hem zo duur te doen, want anders fokt half nederland ermee. kijk naar krack c hij moet ook elke dag op de bok, en anky kan hem ook niet zo lang trainen.
Hoeveel kost dan het dekgeld van Krack C?
Beber schreef:- Is hij al KWPN goedgekeurd?
- Hoe groot is hij?
- Waar staat hij ter dekking?
- Wat zijn de dekkosten?
LuvdaTossa schreef:Pffff? Lingh gebruiken voor de fokkerij? Hummmmm volgens mij zijn er wel hengsten die meer kunnen toevoegen aan de fokkerij....
Ik zou er maar eens goed over nadenken om dit paard te gaan gebruiken.
saluut schreef:Lingh is 1m66 groot. Is van maandag t/m vanmiddag 16 uur in Ermelo geweest voor observatie van het stalgedrag.
Lingh is beschikbaar via een onafhankelijk persoon (volgens mij Jur van der Holst) niet via een hengstenboer. Voor merries die aan bepaalde selectiecriteria voldoen.
Lavanta schreef:saluut schreef:Lingh is 1m66 groot. Is van maandag t/m vanmiddag 16 uur in Ermelo geweest voor observatie van het stalgedrag.
Lingh is beschikbaar via een onafhankelijk persoon (volgens mij Jur van der Holst) niet via een hengstenboer. Voor merries die aan bepaalde selectiecriteria voldoen.
Wat voor selectiecriteria zijn dat dan??
Lavanta schreef:
Wat voor selectiecriteria zijn dat dan??