Hij lijkt meer op een fries dan een fjord en is 1.63 en vrij fors gebouwd, met een aalstreep en een unieke kleur (bruin/grijs/zwart) ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met deze kruising..... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hij lijkt meer op een fries dan een fjord en is 1.63 en vrij fors gebouwd, met een aalstreep en een unieke kleur (bruin/grijs/zwart) ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn met deze kruising.....
En wat de naam betreft daar heb je wel een beetje gelijk in maar ik noem hem nu al zolang zo, dat was het eerste wat in me op kwam.

Kiara schreef:Ben ook wel benieuwd naar een foto.
Zelf zou ik overigens geen frifRo gebruiken maar frifJo.

De kleur vind ik zelf moeilijk te om schrijven, want s'zomers is hij licht en s'winters weer een stuk donkerder van kleur.
Misschien dat iemand dan kan zeggen wat voor kleur je het noemt
Grizzly schreef:Ik rij er alleen maar recreatief mee. Heerlijk er samen erop uit.De kleur vind ik zelf moeilijk te om schrijven, want s'zomers is hij licht en s'winters weer een stuk donkerder van kleur.
De foto's zijn in aantochtMisschien dat iemand dan kan zeggen wat voor kleur je het noemt
Wat is zijn schofthoogte? Grizzly schreef:Hier zijn de foto's van mijn kanjer en het is inderdaad een wild kleur maar of het grijs of zwart is?Voor mij is het zwart en s'zomers grijs.
http://home.hetnet.nl/~tonkoot/grizzly1.jpg[/img]
Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.Hij is 1,63 hoog. Jij hebt ook een heel leuk paardje. Hoe groot is hij en rij je er ook op???
Grizzly schreef:Eindelijk staan ze er dan op.Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.Hij is 1,63 hoog. Jij hebt ook een heel leuk paardje. Hoe groot is hij en rij je er ook op???
Glossi schreef:Grizzly schreef:Eindelijk staan ze er dan op.Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat.Hij is 1,63 hoog. Jij hebt ook een heel leuk paardje. Hoe groot is hij en rij je er ook op???
Ze is nog maar 2jaar dus duurt nog 3jaar voor ik pas op mijn IJsje kan rijden... Ze is nu nog maar 1.22 dus nog erg klein. Haar stokmaat zal rond de 1.30 worden. Ik heb thuis ook nog een kruing Fries liggen die ook een wildkleur is. We hebben net een scanner dus zal hem eens proberen te scannen en hier op bokt proberen te zetten.
De vader van dat paardje is een Fries en de moeder een kruising Fjord x een bont paard. Ben bezig met scannen alleen snap er niet zoveel van... Scanner is nl net nieuw

Glossi schreef:En de laatste foto:
Leuk paardje he![]()
Ben echt helemaal gek van wildkleuren
Glossi schreef:Euhmm... Ik zie hem wel. Mis dat er iets fout was gegaan![]()
Zie je ze nu wel???

???