Wat voor merrie heb je?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Een Macy merrie of een Pepsi merrie

Macy haar bestseller gelezen
11 (50%)
Sneeky zo als Pepsi zonder voorbode het veulen uit gepoept
11 (50%)

Totaal aantal stemmen: 22

PhiaBink

Wat voor merrie heb je?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 19:30

Heeft jou merrie slechte gewoontes overgenomen uit een onnozel boek of is het een Clown die het gewoon zo maar even doet.

Letsdunit

Re: Wat voor merrie heb je?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:35

Mijn merries doen het volgens het boekje en ik ben bij alle bevallingen aanwezig geweest.
Hoewel ik nu een shet heb die moet bevallen en daar heb ik totaal geen idee wanneer het kan gaan gebeuren.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:43

Dat is nog eventjes afwachten. Nog een week of 7 en ik kan het je vertellen. Ik ben benieuwd.

Een van Max haar veulens was ook een beetje mijn veulen(Dennis was de papa) en die deed het toen volgens het boekje.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:43

*zegt maar niets...*
Schijnheilig

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:44

Kan niet kiezen, aangezien ik beide niet wil. Kon je niet nog een keuze maken: Zoals het hoort Haha!
Hoop dat Kila het vanavond doet, heb ik er maar 1 nachtje hoeven te slapen...
Maar ik heb dus geen stem Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 19:52

Ik heb een "Precies volgens een paardenboek beschreven merrie Haha!"

Ten minste de vorige keer Knipoog

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:12

Heb gekozen voor een Macy Tong uitsteken Haha!

Gelukkig is mijn merrie niet zo een hoor, die veulent netjes binnen de 24 uur wanneer ze kegelt (je zet gewoon standaard je wekker rond 1 uur en voor half 2 ligt het er)!!!

Maar momenteel is de merrie van een stalgenootje en tevens verzorgmerrie van mn zusje lekker bezig. Die kegelt sinds gistermiddag, maar moet officieel nog 3 weken. Benieuwd wanneer het er dus uit gaat komen. Denk dat ze toch op een of andere manier telepatisch in contact staat met Macy..... Clown

En de derde merrie die momenteel op de lijst staat met een wachttijd van een week is normaliter redelijk afgestemd op de 11 maanden en een week dracht, dus neem aan dat die dat dit keer wel weer zo pland...Haha!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:14

dolly deed vorig jaar van *ploep* en toen was er ineens een kleintje bij.. Ze was een week later uitgerekend, daar niet van, maar was alleen maar dik... geen grote uier (uier? wat is dat?), geen slappe banden, geen opgezet achteruiteinde Knipoog
we werden ook pas om half 10 gebeld, tijdens het voeren hadden ze niets gemerkt smorgens vroeg!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:14

dolly deed vorig jaar van *ploep* en toen was er ineens een kleintje bij.. Ze was een week later uitgerekend, daar niet van, maar was alleen maar dik... geen grote uier (uier? wat is dat?), geen slappe banden, geen opgezet achteruiteinde Knipoog
we werden ook pas om half 10 gebeld, tijdens het voeren hadden ze niets gemerkt smorgens vroeg!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 20:37

Hesther heeft dik 2 weken te vroeg haar veulen eruit gepoept en gaf geen tekens wel had de stalhouder tijdens het voeren gezien dat het veulen anders lag en dat ze van achteren wat opgezet was camera opgehangen en binnen 5 minuten lag het veulen er ...

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 21:03

MarijeR schreef:
*zegt maar niets...*
Schijnheilig

Mooi zo ... Afbeelding
Moge duidelijk zijn wat voor een merrie ik heb ....

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 21:11

Haha!! Ik heb een Lee merrie!! Eentje die gewoon veels te laat gaat maar verder wel braaf is!

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-05 22:31

Ik zie een paar keer "volgens het boekje" Welk boekje? Clown

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 00:27

Ik zou ook best wel een Macy merrie kunnen hebben, ze laat me in ieder geval hard voor haar rennen. Op 300 dagen al een nacht gewaakt... Of zou ze er echt niets aan kunnen doen? Ik zal de poll invullen zodra Odessa jr. er is Lachen

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 11:27

Hahahaha, ik heb me sufgelachen om deze poll. Geweldig!
Nou, het lijkt mij duidelijk: ik heb een Pepsi-merrie.

En ik heb nog een Lee: gaat vreselijk overtijd, maar doet het verder wel netjes volgens het boekje. Haar boekje dan, wel te verstaan Boos! . Lee publiceert niks, maar heeft een geheim dagboek met een groot slot erop:
Afbeelding
Het is net het dagboek van Harry Potter: alleen zij kan het lezen.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 12:37

Mac schreef:
Hahahaha, ik heb me sufgelachen om deze poll. Geweldig!
Nou, het lijkt mij duidelijk: ik heb een Pepsi-merrie.

En ik heb nog een Lee: gaat vreselijk overtijd, maar doet het verder wel netjes volgens het boekje. Haar boekje dan, wel te verstaan Boos! . Lee publiceert niks, maar heeft een geheim dagboek met een groot slot erop:
Afbeelding
Het is net het dagboek van Harry Potter: alleen zij kan het lezen.

Ik denk dat dit boek beter is, dan dat andere boek. Dat boek dat geschreven is door ene M.

PridesRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 12:42

Een merrie die graag een jaar of langer drachtig wil zijn. Vork

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 12:46

Jij hebt dus ook een "Lee"!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 14:48

MarijeR schreef:
Vanta gefeliciteerd!
Je bent in 1x geslaagd voor de cursus van Macy.
Erg knap voor een maiden OK dan!

Lola, wacht maar tot de melk er echt uit stroomt, dan is het er met een paar dagen wel *LOL*
Ach gut Ach gut Ach gut

Vanta is de eerste Boktmerrie die zojuist de Macy cursus in 1 keer met glans heeft afgerond en met grootse onderscheiding is geslaagd! Slim

Macy zelf is te vroeg bevallen maar Vanta is er al in geslaagd om minstens 10 dagen overtijd te gaan waarvan ze 5 dagen staat te kegelen en melk verliest. Gestoord

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 14:55

Loolapelooza schreef:
Macy zelf is te vroeg bevallen maar Vanta is er al in geslaagd om minstens 10 dagen overtijd te gaan waarvan ze 5 dagen staat te kegelen en melk verliest. Gestoord

Vanta heeft het boek nog niet uit, ze is met de bijlage bezig: Zet in 10 minuten tijd dat mooie merrieveulen op de wereld.

nu begint Macy te twijfelen of die bijlage al bij de eerste oplage zat Nagelbijten / Gniffelen

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 17:02

BeNGeL schreef:
Hesther heeft dik 2 weken te vroeg haar veulen eruit gepoept en gaf geen tekens wel had de stalhouder tijdens het voeren gezien dat het veulen anders lag en dat ze van achteren wat opgezet was camera opgehangen en binnen 5 minuten lag het veulen er ...

TJEEMPIE dat is nog eens makkelijk! Dat lijkt me ook wel wat. Lio moppie... lees jij dit topic ook? Allemaal goeie voorbeelden hier joh!

Ik ga voor de "volgens het normale boekje" merrie. Of naja dat hoop ik want het is zowel haar als mijn eerste veulen.

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:35

MarijeR schreef:
Vanta heeft het boek nog niet uit, ze is met de bijlage bezig: Zet in 10 minuten tijd dat mooie merrieveulen op de wereld.

nu begint Macy te twijfelen of die bijlage al bij de eerste oplage zat Nagelbijten / Gniffelen

Aan haar kegels te zien zou je denken dat ze daar inderdaad aan bezig is maar ... Stuur voor de zekerheid maar een extra bijlage met een prior zegel op! Want het zal toch niet .... !!!!! Stoom uit je oren

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-05 20:27

Ik weet al 3 merries die een proces kunnen beginnen tegen Macy. Ik hoop wel dat ze een goede rechtsbijstand hebben Clown Anders worden het heel veel wortels minder de komende jaren. Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:07

MarijeR schreef:

Hahaaa!! De moederschapsdementie begint te werken.
Dames zet hem op! macy is verminderd toerekeningsvatbaar }> !!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 21:12

Muzefee zit inmiddels op 310 dagen. Ze heeft nog bijna geen uier, ze doet net alsof ze niet drachtig is, al bewijst haar dikke buik het tegendeel.
Het liefst scheurt ze met een noodgang en een paar bokken door de wei om te eindigen met haar neus aan de grond om zo snel mogelijk weer een paar happen gras te nemen. Vervolgens met haar hoofd omhoog staan snuiven, een paar imponerende drafpassen te maken en de andere paarden een beetje op te jutten.
Als er een ander paard in de buurt komt, kan die gegarandeerd een schop of een snauw krijgen.
Maar bijna uitgerekend? Nee hoor, zij niet.

Kortom: ik vermoed (en hoop Haha! ) dat Muzefee een Pepsi-merrie is. Net doen alsof ze niet drachtig is en dan zomaar ineens een veulen uitpoepen.
Maar goed, eerst maar eens afwachten tot haar uitgerekende datum. Misschien heeft ze wel aangepaste instructies gekregen van Macy. }>