Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, Quality, Casco en de Baloubet-zoon van Vincent Voorn.
viel me zwaar tegen, liep niet door z`n lijf, had weinig buiging in
Liep in den Bosch erg slecht (vond ik) en
maar ik vind hem achter gewoon niet goed genoeg!

(het is vrij laat geworden)
lienet schreef:Wij waren er ook!, Erg, erg druk, te veel springblokjes, wat oersaai werd. Up to Date was een rotbok aan de hand, oren plat in de nek en probeerde de begeleider gewoon te overlopen en aan te vallen, ook onder het zadel zag je die oren ook gemeen plat liggen af en toe. volgens mij is deze hengst nogal dominant of hij moet nog een jaar de wei op! Niet mijn karakter, ik fokte er niet mee!
Stedinger liet zich niet echt sluiten, hij is natuurlijk nog jong en lang gelijnd, volgens mij moet het beter kunnen met die hengst, gebruik van de achterhand was hierdoor ook niet al te best, al kan deze hengst zeer lichtvoetig lopen en zich makkelijk beweegt.
Sandreo is een plaatje! Maar achter niet echt krachtig.
Springhengsten waren er in de meerderheid....eigenlijk waren er gewoon te veel hengsten en moeilijk om in die drukte alles goed bij te houden.
Vroeger had Tewis nog wel eens wat veulens in de ring, dit keer was het er maar 1, die dan ook toevallig op het station stond omdat de moeder weer gedekt moest worden.
Het was leuk, maar gewoon te veel indrukken.
. MissHIS schreef:lienet schreef:Wij waren er ook!, Erg, erg druk, te veel springblokjes, wat oersaai werd. Up to Date was een rotbok aan de hand, oren plat in de nek en probeerde de begeleider gewoon te overlopen en aan te vallen, ook onder het zadel zag je die oren ook gemeen plat liggen af en toe. volgens mij is deze hengst nogal dominant of hij moet nog een jaar de wei op! Niet mijn karakter, ik fokte er niet mee!
Stedinger liet zich niet echt sluiten, hij is natuurlijk nog jong en lang gelijnd, volgens mij moet het beter kunnen met die hengst, gebruik van de achterhand was hierdoor ook niet al te best, al kan deze hengst zeer lichtvoetig lopen en zich makkelijk beweegt.
Sandreo is een plaatje! Maar achter niet echt krachtig.
Springhengsten waren er in de meerderheid....eigenlijk waren er gewoon te veel hengsten en moeilijk om in die drukte alles goed bij te houden.
Vroeger had Tewis nog wel eens wat veulens in de ring, dit keer was het er maar 1, die dan ook toevallig op het station stond omdat de moeder weer gedekt moest worden.
Het was leuk, maar gewoon te veel indrukken.
Hmm ben het niet helemaal met je eens hoor, ik vind Up to Date best een fijn dier. Heb hem een stuk of 5 keer in het verrichtingsonderzoek gezien en vind hem zeker niet uitsproken lastig. Hij werkte toen al goed mee en was heel constant in zijn verrichtingen. Ik vond hem op de show van Tewis ook fijn springen, Vincent laat hem ook goed in zijn waarde.
Het was inderdaad een volle show, maar ik begrijp dat jij dan ook nog meer veulens had willen zien? Denk dat dat haast niet mogelijk was geweest, dan werd het nog later. Er werden er drie getoond, van Salvatore en Tolan R.
Die Acord was inderdaad een super hengst! Die was ik helemaal vergeten te noemen.
adriana schreef:Idd Libke, Contendro mis ik ook in de verslagen.
In de advertentie stond wel dat ie zou komen
adriana schreef:Ik bedoel I, alleen ik heb gisteren gehoord dat hij niet al te grote nakomelingen geeft, dan is het al geen optie meer voor onze merrie