Fürst Heinrich x Volturno x Inschallah AA
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:St. Pr. Viarelle
Schwarzbraun, geb. 1988, Vollschwester zu Erfolgspferd Vive La France, 1 Tochter Elitefohlen VHA 1993, 1 Tochter St. Pr. 1997

Citaat:Inka
11 Fohlen Eigenleistung, 2 Jahre im Dressursport mit einer Gewinnsumme von 2.000 DM

Citaat:Flicka
3-jährige Siegerstute von Ostfriesland,
16 Fohlen, u.a. international erfahrenes Springpferd Musikant
memiro schreef:was dit niet die hengst van eurocommerce
_Piet schreef:Hij moet wel erg goed zijn, wil hij de naam van deze geweldige muzikant mogen dragen.
memiro schreef:was dit niet die hengst van eurocommerce
CGJ12 schreef:En ik maar denken dat hij vernoemd is naar
Ruud "van" Nistelrooy..............
(serieus he!)
Citaat:En ik maar denken dat hij vernoemd is naar Ruud "van" Nistelrooy..............
_Piet schreef:Citaat:En ik maar denken dat hij vernoemd is naar Ruud "van" Nistelrooy..............
Ik interesseer me niet zo voor voetbal, maar wordt Ruud van Nisselrooy dan ook zo genoemd? Wel een beetje na-aperig want Van The Man is toch al tientallen jaren de koosnaam van de onvolprezen Van Morrison.
CGJ12 schreef:Zoek maar eens met Google......... en kijk wie veruit de meeste hits krijgt........
Sjuimpje schreef:Mooie staart...
Ik vind er niet heel veel aan, ik hou er niet van zoals die hals uit de schoft komt en ik vind dat de hals ook vrij diep uit de borst komt met onderhals.
Hij heeft wel veel buiging in de gewrichten van de benen, maar ik zie liever dat hij dat lendenstuk wat meer gebruikt zodat het achterbeen er verder onder kan komen. Dan is die verbinding ook gelijk beter. Nu loopt hij in drie stukken.