Hopenlijk kunnen jullie me verder helpen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Helaas is ze vorig jaar afgemaakt. 
?
. Maar ze hebben wel dezelfde uitstraling.
, geloof dat t een Kennedy is! Dit is egt een reus van n paard, hij is 1.85!!!!

Linda_Bien schreef:Heeyy
Ik zie net deze quote,, maar ik heb ook een paardje met de naam Utopia!!
Haar naam voluit = Tres Bien Utopia (maar ik noem dr Bien)
Haar moeder is Kathleen Utopia en dr papa is Gribaldi
-xxx-jes Linda
PS= ik ben nieuw hier, hoe zet je hier foto's op???
MissSisa schreef:Wij hadden er een met Utopia in de naam, Vita Utopia (v. Negro). Maar die is gisteren op een veiling verkocht.

Sammie schreef:MissSisa schreef:Wij hadden er een met Utopia in de naam, Vita Utopia (v. Negro). Maar die is gisteren op een veiling verkocht.
In dronten? Ik zal es ff op de website kijken.
Niet slecht hoor!
. Maar goed op basis van 1 foto, is dat misschien moeilijk beoordelen. Maar dan nog in vergleijking met wat andere 'vingen' voor hun paard mag je niet klagen.
Sammie schreef:Nou als ik dan die andere Negro op de foto zie dan had ik dat bedrag snel omgedraaid. Maar goed op basis van 1 foto, is dat misschien moeilijk beoordelen. Maar dan nog in vergleijking met wat andere 'vingen' voor hun paard mag je niet klagen.
Ik heb ook een Utopia...

silk schreef:wees er maar zuinig op, op al die "Utopia,s " een van de beste merrie-lijnen van NL. komen veel fijne paarden van
Ruchet schreef:Ik heb een 5 jarige donker bruine ruin die ook uit de Utopia stam komt.
moeder is : Kitty Utopia (v:Equador) Udith Utopia (v: Duc de Normandie) Judith Utopia (v:Enfant de Normandie) Fokker: G Fikse in Oldenbroek.