Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Echt heel lang en erg week. Tis te hopen dat dat nog bijtrekt. kraamkliniek schreef:Ik heb een veulen gezien van Sandreo.
Een zeer mooi donkerbruin veulen, Veel luitstraling, lengte en maat, bespiering en kwaliteit van beenwerk. Beweging ruim, krachtig en extra veel vering
Een veulen dat mij zoals jullie begrijpen erg aansprak!

Kajanus schreef:Wij hebben een jaarling van Sandreo hij is alleen errug }> groot hij meet nu al 1.54 en is net een jaar wel een schatje is het ik zal even een foto erbij doen het is een Sandreo x neostan
en hier nog eentje
Marghe schreef:Hoi..ik hoor vrij veel positieve geluiden...gelukkig...Ik moet nog even wachten...maar ik ben heel bang dat het een TE klein veulentje word. De eerste keer hadden we een veulentje van Rhodium (die bleef erg klein, maar was de merrie haar eerste veulentje) Vorig jaar een van Turbo Magic. En die was al wel iets groter, maar toch ook niet abnormaal groot en matig ontwikkeld. Terwijl de merrie wel goed ontwikkeld is. Nu hoop ik dat de veulens van Sandreo goed ontwikkeld zullen zijn. Blijft natuurlijk een gok. Maar een jaarling die 1 meter 56 is dat is echt wel groot! Hoe groot was de moeder van dit paard? Ik ben benieuwd.... Grt Margriet
s ook netjes opgevoed als veulen dank aan de fokker
petraaken schreef:CGJ wat bedoel je met dat rechtvoorbeen? Geeft hij soms een krom voorbeen of vererft hij dat?
lachmar schreef:Zou toch zweren dat z'n eerste veulens nu pas geboren worden![]()
Verbeter me ff als ik er helemaal langs zit
vivian001 schreef:Ik heb dat wat wegdraaien met het voorbeen al zoveel gezien bij jonge dieren en dat ook sterk zien verbeteren naar mate ze ouder en sterker (goed getrained) werden. Datzelfde geldt voor het iets wijd gaan achter. Zelf zou ik me daar niet zulke zorgen over maken bij het fokken. Er zijn zoveel meer andere punten om op te letten bij een hengstenkeuze.