Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GvdT schreef:Ik weet niet wie dit tegen je gezegd heeft maar een nrpser moet min 25 (arabisch)volbloed hebben.
gabrycha schreef:GVDT is in de war met easp

GvdT schreef:gabrycha schreef:GVDT is in de war met easp
dat mijn pony geregistreerd werd was het nog 25 %![]()
Het is de laatste jaren verlaagd omdat er al zoveel "bloederige" pony's lopen.
Voor pony's is het altijd 25% geweest iig 14 jaar geleden wel.
Aangezien het een ruintje is hou ik me er nu niet meer zoveel mee bezig.
Dus ik ben zeker niet in de war. ik weet al helemaal niet wat de eisen zijn voor het easp
Allegra schreef:De vader van mijn pony is ook Saporos. Zijn moeder is haflinger, en hij heeft ook NRPS papier.
Odie schreef:WHahahaha ik snap niet dat mensen hier serieus op kunnen reageren.![]()
Odie schreef:WHahahaha ik snap niet dat mensen hier serieus op kunnen reageren.![]()
angela123 schreef:haar vader is saporox ox arabier en haar moeder nrps
dat hebben ze me wijs gemaakt bij mij op de manege maar er is zo te horen niks van waar
Karin schreef:Odie schreef:WHahahaha ik snap niet dat mensen hier serieus op kunnen reageren.![]()
Pardon?
Domme vragen bestaan niet hoor, hooguit domme antwoorden.
MissSisa schreef:Als ze geen hengst met arabieren bloed als vader hadden, dan had het NRPS nooit bestaan
angela123 schreef:ze heet samira en ze is bruin 1.57, zwarte lange manen 2 half witte achterbeentjes ze is western ingereden maar ik rij er nu dresuur mee B proefje en jij

Odie schreef:kijk dat bedoelde ik dus te zeggen alleen dat leek me wel zo ontzettend voor de hand liggend dat ik iets gemeens plaatste