Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Yvonnelind schreef:Mooi veulen ook!
Die van mij kan springen...
Sprong vanmiddag mooi over het hek...
Gelukkig ging ze niet de (snel) weg op die langs het huis loopt...pfffff.
, die van mij sprong ook als veulen al de wei uit vanuit stilstand.
boerinnetje schreef:Ik denk dat hij best past bij merries die wel wat bloed voeren.Bij wat voor type merrie past Equador het best?? Heeft ie bijv. veel bloed nodig enz.
Ben ik eigelijk wel benieuwd naar. Hij staat ook op mijn lijstje.

Zoveel mensen zoveel smaken.
Kajanus schreef:
De bruine is een Equador x Nimmerdor is nu een twenter
). Typisch een Equador.
, loopt veilloos in en uit de trailer...
Zodra pa (eindelijk) met de zweep eraan komt loopt ze KEURIG door alsof er niks aan de hand is...grrr. Verder is ze dus niet zo snel onder de indruk. Dat heeft dus ook weer voor èn nadelen...
hij is wat onzeker maar vertrouwt nu wel op mij dat heeft even geduurd voordat ik hem echt overal aan kon raken hij kwam als veulen snel omhoog maar is nu erg braaf aan het worden is wel meer type springpaard nu en had als veulen een prachtig hoofd
zal eens kijken of ik er nog een foto bij kan krijgen 

. Ik heb er echt alles aangedaan om haar te laten onderzoeken maar zowel de veearts, fysio en accupuntuur konden niks aan haar vinden. Ik heb haar toen verkocht aan een handels stal met het hele verhaal erbij. Hun zijn ook aan het hobiëen met haar geweest en ze hebben het ook maar opgegeven (na een jaar) Dus ze hebben haar helaas naar de slager gebracht. Dus ik heb niet zo`n beste ervaring met Equador. visca schreef:Sorry hoor maar ik ben echt geen fan meer van Equador.
Ik heb wel een super mooie merrie van de hengst Equador gehad maar deze merrie was onder het zadel echt gestoord. In het begin ging het allemaal erg lekker ze leerde heel vlot dingen maar op een gegeven moment vond mevrouw het wel genoeg en dan begon ze te steigeren net zo lang tot je er naast lag, en als dat niet lukte liet ze zich zo achterover vallen. Ik heb er echt alles aangedaan om haar te laten onderzoeken maar zowel de veearts, fysio en accupuntuur konden niks aan haar vinden. Ik heb haar toen verkocht aan een handels stal met het hele verhaal erbij. Hun zijn ook aan het hobiëen met haar geweest en ze hebben het ook maar opgegeven (na een jaar) Dus ze hebben haar helaas naar de slager gebracht. Dus ik heb niet zo`n beste ervaring met Equador.
visca schreef:Op 1 ervaring met een paard, baseer jij dat Equador de schuldige is??Dus ik heb niet zo`n beste ervaring met Equador.