Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mariek87 schreef:
Een plaatje kan je in je post zetten door de link te kopieren, te plakken en tussen [img] en [/img] te zetten!
nfo 
phillien schreef:met een beetje geluk laat de eigenaar dit jaar 1tje dekken door samber (niet waar ik op rij die is al 3X samber)
Deze tekst is al zo oud als de weg naar methuzalem. Zamber is inmiddels al 23, dus die springt geen 1.30 meer hoor.Citaat:De kinderen van Samber doen het niet alleen goed in de dressuursport, maar ook in het springen, zoals o.a. zijn zoon Zamber, die nationale 1.30 m parcoursen springt.
op Sander, een toen ruim 3 jarige afstammeling van Samber. Ik kon hem me echter niet veroorloven op dat moment, en heb daar nog steeds VEEL spijt van!
Mariek87 schreef:Jezus die benen!
Sammie schreef:Mariek87, Samber is 28 jaar op die foto! Mag hij dan wat ouderdomsgebreken gaan vertonen? Als je naar zijn jonge jaren fotos kijkt is er niks aan de hand met die benen. Menig hengst mag jaloers zijn om zo oud te mogen worden(!).
edit: ik dacht dat Cool cracker in Duitsland stond, weet jij misschien waar hij wordt aangeboden?
Ow ja lekker blond van mij.Citaat:Cool Cracker S staat gewoon in NL ter dekking bij F Schut in Wehl, adres gegevens staan bij ons op de site (onder dekhengsten)
RUBYWHITE schreef:ja samber is altijd goed op de benen geweest tot zijn laatste keuringen toe...en tja de ene opa loopt met 60 jaar al geld te zoeken van kromheid en de andere loopt met 90 jaar nog kwiek rechtop...vind de reactie iets overtrokken hoor..dat is zoeken naar dingen die er niet zijn...