Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoeska schreef:Bedankt allemaal, ik was vooral benieuwd waar hij nu stond.
Heel vroeger ging ik wel eens naar Terschelling toe, en daar paardrijden, dan werd de buitenrit vaak begeleid door een meisje op een hengst (heel relaxed, zonder zadel). En volgens mij was dat Bascal.
Jeroentje schreef:Anoeska schreef:Bedankt allemaal, ik was vooral benieuwd waar hij nu stond.
Heel vroeger ging ik wel eens naar Terschelling toe, en daar paardrijden, dan werd de buitenrit vaak begeleid door een meisje op een hengst (heel relaxed, zonder zadel). En volgens mij was dat Bascal.
Dat kan wel kloppen want hij is van de eigenaar van de grootste camping van Terschelling: De appelhof
Jeroentje schreef:Anoeska schreef:Bedankt allemaal, ik was vooral benieuwd waar hij nu stond.
Dat kan wel kloppen want hij is van de eigenaar van de grootste camping van Terschelling: De appelhof

expiriment schreef:Terpstra heeft een stalhouderij en huifkarverhuur.Het meisje ,die de buitenritten begeleide was sandra van dam.die reed een zoon van bascal,de in duitsland goedgekeurde hengst BRAND.
phillien schreef:bascal daar hebben wij een veulen van (nu 2 jarige)
beestje is al oud, vorig jaar zag ik hem in Leek tijdens groningerdag.
bartus daar zijn nu 2 van "onze" paarden gedekt, eerste seizoen
ik rij 1 vand e bonte groningers, ben benieuwd wat eruit komt, nog 4 week wachten en dan wordt de eerste geboren, hopelijk een bonte merrie (mams is bont)
en in juni 2de veulen hopen dat dat een bonte hengst wordt
) en we hebben een anderhalf-jarige merrie van Bascal staan: Pelgrim. Jeroentje schreef:expiriment schreef:Terpstra heeft een stalhouderij en huifkarverhuur.Het meisje ,die de buitenritten begeleide was sandra van dam.die reed een zoon van bascal,de in duitsland goedgekeurde hengst BRAND.
Ben jij Kyra??? of is dat verkeerd gedenkt???!!!
Hihihi 

phillien schreef:hier wat foto`s van bartus
Uums schreef:phillien schreef:hier wat foto`s van bartus
...met mej. Zwarteveen als sidekick! Leuke foto`s hoor!
) phillien schreef:jeroen, als je vader hem in het groot wil (je had hem al per mail) dan kan ik hem thuis vergroot afdrukken voor je vader dan is hij ook scherper dan nu
ik had ook paar mooie van de cavelarie,
dit jaar gaat trouwe camera weer gewoon mee,
jeroen wanneer is dit jaar dag van het groningerpaard??
. phillien schreef:en de keuringen dan?????
wij gaan met 6 geen waarvan 3 bonte, 1 bruine en 2 nog onbekend(veulenties)