Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mariek87 schreef:
XSimbaX schreef:Mariek87 schreef:
dat is toch gigantische inteelt? Purioso is een zoon van Let's be the best!! ik snap dat echt niet hoor!
XSimbaX schreef:Mariek87 schreef:
dat is toch gigantische inteelt? Purioso is een zoon van Let's be the best!! ik snap dat echt niet hoor!
lienet schreef:Je levert hier toch een stukje "gezondheid" op in op den duur, je moet dus ook heel goed kijken naar de lijnen van je merrie.
Bloedverversing is dan ook heel belangrijk.
NehnaDagmar schreef:(Bij gebrek aan zoekfunctie)
Ik heb al een beetje op Internet rond gezocht, maar kan maar heel weinig info en foto's vinden. Bestaat er ook een Welsh-hengstenboek o.i.d?
En ik vraag me af wat jullie leuke welsh-L hengsten vinden.
lienet schreef:Bodo of Jarno? Dat kunnen we pas iets over te weten komen als er meer nafok is, ik heb ook veulens van Bodo gezien met een niet zo krachtig motortje (achterhand)
Ben benieuwd eigenlijk of er van Jarno ook sperma te krijgen is ? Hij is tenslotte in zweedse handen, wel super dat hij hier te zien was.
lienet schreef:Kijk maar eens op deze site, gemaakt door een zeer enthousiast welsh liefhebber, misschien heb je er wat aan.
http://www.brandend-zand.nl/welsh/
youngster schreef:Mijn merrie wordt dit jaar gedekt door Bodo.. Moet ook zeggen dat hij en Jarno de enige hengsten waren ( al goedgekeurt) die me konden bekoren op de hengstenkeuring onder het zadel..
youngster schreef:Mijn merrie wordt dit jaar gedekt door Bodo.. Moet ook zeggen dat hij en Jarno de enige hengsten waren ( al goedgekeurt) die me konden bekoren op de hengstenkeuring onder het zadel..
Wat een draf heeft dat dier! lienet schreef:youngster schreef:Mijn merrie wordt dit jaar gedekt door Bodo.. Moet ook zeggen dat hij en Jarno de enige hengsten waren ( al goedgekeurt) die me konden bekoren op de hengstenkeuring onder het zadel..
Zo veel heb je dan ook niet gezien, nog niet de helft van wat er ter dekking staat......
lienet schreef:youngster schreef:Mijn merrie wordt dit jaar gedekt door Bodo.. Moet ook zeggen dat hij en Jarno de enige hengsten waren ( al goedgekeurt) die me konden bekoren op de hengstenkeuring onder het zadel..
Zo veel heb je dan ook niet gezien, nog niet de helft van wat er ter dekking staat......