Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
HocusTivoli schreef:Wat een onzin, je moet niet alles geloven wat ze zeggen. Lopen er daarom zoveel afstammelingen van Jazz in de ZZGP? Als die moeilijk zijn redden ze dat echt niet.
Twinklebel schreef:Ik heb zelf een Uniformmerrie en weet dat ze bekend staan om hun niet al te makkelijke karakter. Als je ze beledigd of ze het niet met je eens zijn kunnen ze behoorlijk in de staak gaan. Dit is bij mijn merrie ook het geval. Verder heeft ze op stal wel een vreselijk lief karakter.
yvie1986 schreef:Echt leuk om te zien dat paarden zo erg kunnen verschillen.
Onze merrie van uniform is echt een top paard. Makkelijk karakter en iedereen kan er zo mee weg rijden.
Onze Farrington merrie is daarin tegen weer erg moeilijk met rijden. We kunnen haar alleen in een binnenbak rijden. Ook is ze erg opvloegerig en snel bang.
Bedankt voor de site, ik ga eens even zoeken voor eventuele fotos van de hengsten.
hebben jullie misschien een foto van jullie paarden?

Twinklebel schreef:Ik heb zelf een Uniformmerrie en weet dat ze bekend staan om hun niet al te makkelijke karakter. Als je ze beledigd of ze het niet met je eens zijn kunnen ze behoorlijk in de staak gaan. Dit is bij mijn merrie ook het geval. Verder heeft ze op stal wel een vreselijk lief karakter.

Merilyn schreef:Dit is een bijna 3 jarige nakomeling van Magic Ronaldo uit een keurmerrie van flemming. Staat bij ons op stal. super lopen, ghad iets meer vanuit de schouder mogen komen, maar achter super zakken. meet: 1.76m (wordt in mei 3)
petraaken schreef:Merilyn schreef:Dit is een bijna 3 jarige nakomeling van Magic Ronaldo uit een keurmerrie van flemming. Staat bij ons op stal. super lopen, had iets meer vanuit de schouder mogen komen, maar achter super zakken. meet: 1.76m (wordt in mei 3)
Ik vind deze mooier dan de Ronaldo die ik op de KWPN keuring gezien heb.
op de foto was ze 2 1/2 jaar.
petraaken schreef:helaas heb ik er van een bepaalde soort veel te weinig in voorraad.![]()