Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wat is de schoftmaat?
nou de schoftmaat valt mee hoor.. Ze is 1.46
heb zaterdag een wedstrijd op mijn welsh(sorry moest et ff kwijt
) Zoro schreef:
Sjonniej schreef:Je hebt een verschil in haflingers en haflingers.
Zo een pony als hierboven staat is een plaatje om te zien, misschien wat grover gebouwd als de doorsnede pony's maar verder ziet het er verzorgt en goed uit.
Als je een pony hebt van het oude type, met een dikke en korte nek. Met korte, dribbelgangen. Dan kan hij voor jouw gevoel heel goed lopen, maar in vergelijking met de andere pony's is het niet veel bijzonders....
Nu kan je een discussie beginnen; maar mijn Haf kan niet verder als dit strekken. Maar als je bang bent voor te weinig punten, start dan niet met een Haf. Ik neem aan dat je voor je lol rijdt. Als je wilt dat je door de klasses heen vliegt, terwijl je het zelf niet super vind lopen, dan zal je toch een ander soort pony moeten nemen.
haha en ze heeft ook geen extremen gangen enz.. Maar als je een paard goed op de achterhand rijd dan krijgen ze voor al meer beweging dus het ligt er ook heel erg aan hoe je je haflinger rijd.. Jolie kon ook nooit goed strekken maar op het laatst had ik haar zo goed op het achterbeen dat de voorbenen eindelijk de lucht in ging met het strekken.. haha Maar indd.. het ligt er een klein beetje aan welk type je hebt maar tegenwoordig fokken ze op de luxere types en die hebben behoorlijke gangen moet ik zeggen
Hermesdeux schreef:Zoro schreef:
Hihi even een vast kwetsende opmerking:
Vind dit totaal geen Haflingeruitstraling hebben. Zou eerder gewoon een paard kunnen zijn met Haflingerkleuren...
Orchid schreef:En dan heb je ook nog mensen die denken dat ze minder punten krijgen omdat ze een haf hebben![]()