Dit is mijn paard, afstamming IXION x PRINCIPAAL
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kijk maar naar de onderstaande foto's met mijn bijrijder
(te koop)

Daar moest je als ruiter wel op verdacht zijn
. Jammer dat ze zaterdag weggaat. Montreux schreef:@Marijke: wat lijkt dat paard van jou op die van mij. Jammer dat ze zaterdag weggaat.

Mij te veel gedoe en dat apepakje .... vreselijk
. Ging ook ineens anders rijden omdat het MOEST. Heb haar wel dressuurmatig doorgereden hoor. Inmiddels beheerst ze het wijken schouderbinnenwaarts, changementen etc. Travers is helaas nog niet perfect maar daar gaan we nog aan werken. Denk dat ze ongeveer op m1 niveau moet zitten.
Montreux schreef:@Marijke: die van mij heeft ooit L gesprongen en is pas weer in de B gestart met mijn bijrijdster maar dan dressuur. Zelf heb ik ooit ook een poging gewaagd om te starten maar hier ben ik snel mee gestoptMij te veel gedoe en dat apepakje .... vreselijk
. Ging ook ineens anders rijden omdat het MOEST. Heb haar wel dressuurmatig doorgereden hoor. Inmiddels beheerst ze het wijken schouderbinnenwaarts, changementen etc. Travers is helaas nog niet perfect maar daar gaan we nog aan werken. Denk dat ze ongeveer op m1 niveau moet zitten.
@Chantal: had jouw paardje al eerder gezien. Schitterend dier! Ben jaloers op de kleur. Zo heb ik die van mij ook ooit gekocht

Marsie schreef:Ik kwam toevallig een Ixion x Amor tegen op Sporthorses.nl:
Is een 13-jarige ruin en loopt ZZ-licht dressuur.
Roeline schreef:Wat me wel opvalt is dat het allemaal schimmels zijn. Tuurlijk komt dat omdat IXION zelf ook een schimmel is, maar mijn paard (zie helemaal boven aan) is een vos.... Heeft er iemand misschien een vos of bruine IXION?? (met foto?)