Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
;D ).

Missouri schreef:Wilawander heb ik gezien in Den Bosch. Een leuk model, maar in beweging een kruising tussen een hert en een mislukte Trakehner (zie ander topic ;D ).
Volens mij kan-ie wel hééél erg hard lopen
Bovendien had-ie wel HEEL erg losse achterbeentjes zeg! Tjongejonge, ze moesten bijna duiken daa rin de baan...
Missouri schreef:Wilawander heb ik gezien in Den Bosch. Een leuk model, maar in beweging een kruising tussen een hert en een mislukte Trakehner (zie ander topic ;D ).
Volens mij kan-ie wel hééél erg hard lopen
Bovendien had-ie wel HEEL erg losse achterbeentjes zeg! Tjongejonge, ze moesten bijna duiken daa rin de baan...
Is die knol in een jaar tijd niets veranderd
Gitta1977 schreef:Voor alle foto's geldt: de achterhand blijft kilometers achter. En dat ie volgens sommigen dan aanleg heeft voor piaffe: de voorkant doet iets, de achterkant doet volledig los van de voorkant ook iets en de rug hangt wat in het midden.
Op zo'n manier kan ik ook een piaffe laten zien maar dat is niet de bedoeling. Het zou zo moeten zijn dat het gewicht op de achterhand gedragen word en ze ontspannen over de rug lopen, van daaruit in de oprichting met de achterhand eronder die dan het gewicht gaat dragen om zo tot een goede en mooie piaffe te komen...
Als ie aan de hand (of onder het zadel) een bovenstaande piaffe uit kan voeren is het een ander verhaal maar van wat ik gezien heb lijkt het daar nog totaal niet op...