Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjuimpje schreef:Ik denk dat Tolando nog niet sterk genoeg is om zijn voorbenen zo ver weg te gooien, maar aangezien die hele competitie een fokkers rondje is denk ik dat hij daarom zo voorgesteld werd.
, San Remo laat trouwens ook weinig spannends zien achter. wat hebben deze drie paarden gemeen ? Worden ze bv toevallig hetzelfde getraind ?
) 
Magique schreef:wat hebben deze drie paarden gemeen ? Worden ze bv toevallig hetzelfde getraind ?
Magique schreef:Sjuimpje schreef:Ik denk dat Tolando nog niet sterk genoeg is om zijn voorbenen zo ver weg te gooien, maar aangezien die hele competitie een fokkers rondje is denk ik dat hij daarom zo voorgesteld werd.
Nou ik bedoelde dus dat hij juist wel zijn voorbenen hoog opgooit (voor z'n leeftijd) ook achter gebeurt daar helemaal niks meer wat die als 3 jarige nog wel deed ...... Nourejev hetzefde verhaal voor gebeurt er een hoop maar achter, San Remo laat trouwens ook weinig spannends zien achter. wat hebben deze drie paarden gemeen ? Worden ze bv toevallig hetzelfde getraind ?
Tolando blijf ik interessant vinden en overweeg ik.
Magique schreef:Sjuimpje schreef:Ik denk dat Tolando nog niet sterk genoeg is om zijn voorbenen zo ver weg te gooien, maar aangezien die hele competitie een fokkers rondje is denk ik dat hij daarom zo voorgesteld werd.
Nou ik bedoelde dus dat hij juist wel zijn voorbenen hoog opgooit (voor z'n leeftijd) ook achter gebeurt daar helemaal niks meer wat die als 3 jarige nog wel deed ...... Nourejev hetzefde verhaal voor gebeurt er een hoop maar achter, San Remo laat trouwens ook weinig spannends zien achter. wat hebben deze drie paarden gemeen ? Worden ze bv toevallig hetzelfde getraind ?
Tolando blijf ik interessant vinden en overweeg ik.

Magique schreef:
lachmar schreef:Magique schreef:
Dus wat jij hier mee wilt zeggen is dat edward niet kan rijden??
Die drie paarden kunnen van achter gewoon niet veel meer.
En heb je lingh nog nooit zien lopen? Volgens mij word die ook op de zelfde manier getraind hoor en die doet dus wel degelijk veel van achter.
Nog even mijn mening over tolando.
Vind er niet zo veel aan, maar de hengsten zijn nog jong dus ze hebben nog de tijd om d'r eigen te bewijzen.

lachmar schreef:Denk het ook ja.
Misschien jaloezie??
Rinske schreef:Mij viel Tolando wel positief op bij de HK. Ik vind hem mooi uitgegroeid. Hij is nog niet zo sterk van achteren, maar ik twijfel er eigenlijk niet aan dat dat goed komt.
Ik vond hem met het applaus van het publiek trouwens uitermate braaf