Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RHL schreef:Ik bedoel inderdaad Rubinstein v. rosenkavalier
daar was ik eigenlijk heilig van overtuigd! Kan iemand mij misschien vertellen wanneer hij is overleden?
!
!
, kan iemand mij misschien vertellen waar Rohdiamond, Rubiquil en Relevant staan? En hoe je aan hun sperma komt, hoe de dekking in zijn werking gaat. Excuses voor de veelvuldige vragen, maar het is voor ons voor het eerst dat wij een merrie laten dekken door een hengst die verder van ons vandaan staat en waarschijnlijk door insiminatie. jubeltje schreef:Ja hoor 3 jaar terug, geloof ik. Hij was in Amerika. Mijn vorige verzorgpaard was een Rubinstein, en haar eigenares had contact met de eigenaren in amerika. Hij is trouwens nog vrij oud geworden. Het fijne kan ik je niet vertellen, daar weet ik te weinig van. Hij is wel van Duits bloed.
site: www.deijzerenman.comsilloouuhh schreef:Royal dance ( v. Rohdiamond) Deze laatste vind ik een erg goed paard waar ik veel goede nakomelingen van heb gezien. Allemaal mooi type, veel beweging en goed karakter en dekgeld is nog betaalbaar.
hihi
jubeltje schreef:Ja hoor 3 jaar terug, geloof ik. Hij was in Amerika. Mijn vorige verzorgpaard was een Rubinstein, en haar eigenares had contact met de eigenaren in amerika. Hij is trouwens nog vrij oud geworden. Het fijne kan ik je niet vertellen, daar weet ik te weinig van. Hij is wel van Duits bloed.
!! Die korte merrie komt wel goed, ze is niet zo groot en heeft een flink sterke achterhand
RHL schreef:Nu we toch bezig zijn, kan iemand mij misschien vertellen waar Rohdiamond, Rubiquil en Relevant staan? En hoe je aan hun sperma komt, hoe de dekking in zijn werking gaat. Excuses voor de veelvuldige vragen, maar het is voor ons voor het eerst dat wij een merrie laten dekken door een hengst die verder van ons vandaan staat en waarschijnlijk door insiminatie.