Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
rockey schreef:jenneke vanuit den bosch
Beber schreef:Jenneke, Ben je er alle dagen?
Houd je ons een beetje op de hoogte?
Dit is nl. wel heel luxe , op deze manier.![]()
Ik ga zelf morgenavond bij het springen kijken.
).

Beber schreef:Jenneke, Ben je er alle dagen?
Houd je ons een beetje op de hoogte?
Dit is nl. wel heel luxe , op deze manier.![]()
Ik ga zelf morgenavond bij het springen kijken.
Franske schreef:Ik ga morgen maar eens hele dag
Kijken of ik een jong kwpn folder kan bemachtigen
petraaken schreef:Ik weet het het is offtopic maar ehmz had graag geweten of mediaboek service daar met een standje staat de hele week.![]()
Jenneke is het een beetje doenbaar om daar foto's te nemen. (wil nl zaterdag mijn digi meenemen maar als de belichting niet je dat is kan hem dan beter thuis laten en enkel de videocamera meenemen.)

Hij kan erg goed lopen en ontzettend mooi springen. Hij heeft erg veel vermogen op de sprong.
MissHIS schreef:petraaken schreef:Ik weet het het is offtopic maar ehmz had graag geweten of mediaboek service daar met een standje staat de hele week.![]()
Jenneke is het een beetje doenbaar om daar foto's te nemen. (wil nl zaterdag mijn digi meenemen maar als de belichting niet je dat is kan hem dan beter thuis laten en enkel de videocamera meenemen.)
Ja Mediaboek is aanwezig. Ik heb ook mijn digi mee dus ga zo even wat foto's maken.
Rinske schreef:[Oh Jenneke, heb jij trouwens je haar afgeknipt?
[/quote]
ceasario schreef:Rinske schreef:[Oh Jenneke, heb jij trouwens je haar afgeknipt?
[/quote]
Dat is al lang