Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Misschien bevooroordeelt maar het is de vader van mijn poy

Milak heeft altijd uitzonderlijke punten gekregen voor type/ conformatie etc. Diverse A-shows gewonnen en voor het leven goedgekeurd! Zijn kinderen doen het ook goed inde endurance. Voor meer info PB maar
parouscha schreef:Van schijk (Geen idee of ik het goed schrijf)
Heeft prachtig spul staan, egyptisch geloof ik, aantal hengsten.
Ze woonde toen in Meppel geloof ik.
Misschien kent iemand de stal
Staat wel een hengst maar of ze daar mee dekken nooit wat van gehoord verder. Alina schreef:Ik dacht in de buurt van Rotterdam (maar het is jaren geleden dat ik er ben geweest).www.flaxman.nl geloof ik, hebben zuiver egyptische arabieren, werkelijk waar prachtbeestjes!!! Mooie site, stoeterij staat net over de grens in Belgie, maar het is een Nederlandse familie. Op de site kun je het aanbod zien.
ART_UMA schreef:Ze zijn jaren geleden van Hendrik Ido Ambacht naar Belgie verhuisd...Alina schreef:Ik dacht in de buurt van Rotterdam (maar het is jaren geleden dat ik er ben geweest).www.flaxman.nl geloof ik, hebben zuiver egyptische arabieren, werkelijk waar prachtbeestjes!!! Mooie site, stoeterij staat net over de grens in Belgie, maar het is een Nederlandse familie. Op de site kun je het aanbod zien.
Egyptenaren zijn vaak wel erg smalletjes, maar vaak met een heel mooi koppie.
petraaken schreef:Lobeke ox is een prachtbeest. Eventing amazone Chantal Mechelenbrink brengt hem in de sport uit.

en Kar Tiboron (vader van FA Wiznu, Hassan S, El Masri Amir..
slechte zaak zo'n 100 paarden staan er en maar zeer weinig met goede manieren.
florislover schreef: