Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Carri schreef:Quavarotti en Pava Jr. , daar waren ze ook in het begin althans, enthousiast over, maar nu schijnt Vicky ze niet meer te rijden.
Als de Grand Prix in zicht moet komen, dan is er steeds iets aan de hand......
Jan_VT schreef:Fiderhit heb ik niet bezig gezien. Hoe komt het dat Mieke hem niet zelf verder opleidt?
WhitneyAA schreef:Voor de meeste paarden komt de GP nooit in zicht.......,maar Vicky rijdt Quavarotti en Pava JR inderdaad niet meer.

kattebeest schreef:Maar dat was zo met quavarotti ook. Die viel ook op bij de jonge paarden en won daar énorm veel, maar tja, tijdje niets gehoord en in het grotere werk horen we bitter weinig van hem.

) 

Sammie schreef:Die doet het momenteel niet alabastro
kattebeest schreef:T'is al een tijdje geleden dat ik haar pa gesproken heb. Ik les niet meer bij haar, dermee
Hoe zit het nou weer juist met de jonge paarden?
Is er een open klasse en een LRV klasse of zitten deze samen?
(De kwaliteit van de jonge paarden LRV zouden gestegen zijn, daarom dat ze tegen elkaar konden rijden [of zoiets] OF de open klasse is enorm verzwakt van kwaliteit, kan ook![]()
)
Carri schreef:Ja, wij hebben hem bij Mark gezien, en ja hij heeft veel gedekt nl een 60 tal merries. Je kon ook zeer goede afspraken maken, een kennis van ons heeft 2 merries laten dekken voor €400. Ik vind dat genoeg zeggen.Heeft iemand de hengst reeds aan het werk gezien? En heeft er iemand merries drachtig van deze hengst. Heeft hij veel gedekt?