Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
).
en ook nog eens goede afstamming (vader iig, moeder ken ik niet..) dus als fokmerrie zal ze het vast ook niet verkeerd doen. Ik zag dat ze ook nog eens is goedgekeurd met een 7,79 dus zal idd wel rond de 7000/8000 eurootjes zijn
Jessie88 schreef:Poeh, dat vind ik altijd moeilijk te bepalen... zometeen zit ik er vér onder of boven.
Ik schat voor Mundil zo tussen de 4500 en de 5000 euro. Leuke foto's btw in je profiel!! Gaan jullie dit jaar ook weer verschijnen op de grote wedstrijden?
maartju schreef:nou, ik ken mundil nog van de besmanninckhoeve.. was altijd he-le-maal verliefd op hemik geloof dat hij toen iets van 5000 euro kostte..(?) en dat zal ie ook wel waard zijn denk ik dan

dems75 schreef:Hee wat grappig dat je hem kent! hij is wel knapper geworden hoor...toen ik hem kocht had hij nog geen nek...en geen spieren
Maarreh...ze vroegen wel even iets meer voor Mundilfari, dat heb ik er dan uiteindelijk niet voor betaald....

)

(ik kon geen betere, leuke foto vinden waar hij helemaal op staat
)
)
) dus vandaar dat ik die toch wel even opzoek voor ik 't erop zet... Dus zij komt later.