Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
supersambo schreef:kun je je ook opgeven voor zoiets ? of wordt er alleen geprikt ?
sarabande schreef:OO seven is 9 jaar dus niet echt een jonge hengst.
sarabande schreef:Het is een onderzoek dat nu opgestart wordt, ze kunnen moeilijk het eerste jaar de volledige hengstenstapel doen.
Nicky74 schreef:ze willen wel graag de uitslag weten maar het is niet verplicht.......
ceasario schreef:Misschien zoeken ze niet bij PROK-merries.
Franske schreef:En op basis waarvan worden die 20 hengsten uitgekozen ?
Hengsten die dus niet worden uitgekozen kunnen ook geen eventueel negatief ocd verervend beeld krijgen ?

Dees schreef:*snuf, snuf* Ik ruik FRAUDE![]()
Als het deelnemen geheel gratis is en de uitslag daarvan niet eens hoeft te worden gemeld.. kunnen ze dat net zo goed niet doen!
Gaan ze bekend maken hoeveel enters gekeurd zijn welke tevens (deels) eigendom zijn van houders van Aanmerkelijk Belang in de vader? En hoeveel procent van de resultaten daarvan bekend zijn gemaakt?
Wat voor nut heeft het als 'niet-goed' weggemoffeld of opgekocht kan worden? Is ook hier weer een predikaat te koop voor de hoogste bieder?
. Dees schreef:*snuf, snuf* Ik ruik FRAUDE![]()
Als het deelnemen geheel gratis is en de uitslag daarvan niet eens hoeft te worden gemeld.. kunnen ze dat net zo goed niet doen!
?
Nicky74 schreef:mijn jaarling komt uit een sport (dressuur) merrie, geen prok merrie dus.
heeft diversen nakomeling die hoog in de dressuursport lopen. 1 nakomeling van Zeoliet loopt GP in USA.