Wie heeft er ook een afstammeling van KENNEDY?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 18:25

De KWPN Kennedy van Ferro bedoel je? Als je die bedoelt heeft een vriendin van mij ook een Kennedy. Is een E - pony en een jaartje of 7 a 8 jaar oud. Word nog niet uitgebracht op de wedstrijden. Verder is het een echte merrie, wel een beetje een piepert en een zeikert soms.

finley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 18:33

als het goed gaat ben ik vrijdag de eigenaar van een 3-j ruin Kennedy x purioso x makelaar. hopelijk is ie medisch goedgekeurd!!
De moederlijn gaat terug op stam 026 de dermie-stam.
Het is echt een heel fijn beest, beetje ondeugend, zeer slim, heel goed lopen, veel temperament en superlief op stal. Echt "mijn" paard Lachen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 19:39

Mijn moeder heeft een Kennedy x Formateur. Ze is M1 dressuur met haar.

Duveltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 20:27

Iemand bij ons op stal heeft een mooie 5 jarige donker bruine hengst. Echt groot, ongeveer 1.75, maar wel een mooi paard.

amen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 20:50

wij hebben een twenter( per 1 jan) die geboren is in april 2003....zij is nu reeds 1.65 en het word een joekel......goede beweging maar arm in de bovenlijn....braaf karakter....uit een indoctro moeder btw.....die ook 1.76 is...

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 21:55

Ik ken meerdere Kennedy's. Wat mij opvalt is dat veel Kennedy's een beetje een drammerig karakter hebben.
Ik heb zelf ook een Kennedy uit een Ulster x wathamin x rigoletto moeder.
Ik heb haar vorig jaar beleert, sinds oktober loopt ze in de wedstrijden en heb nu 8 winstpunten met haar. Er staat wel een foto van haar in mijn profiel.

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:22

Vajramani schreef:
Ik ken meerdere Kennedy's. Wat mij opvalt is dat veel Kennedy's een beetje een drammerig karakter hebben...

Idd! 'k hou daar totaal niet van Scheve mond 't zou niet snel mijn keuze zijn.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-05 22:45

Wat ik van Kennedy's afstammlingen heb gezien dat ze soms moeite hebben met het loslaten van de rug en wat gespannen kunnen zijn. Ik heb verschillende gezien die onrustig waren met de staart, maar wel M en Z dressuur liepen... Lachen

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 09:19

naadje schreef:
Ik was erg geintresseerd naar het gedrag omdat de mijne van heel rustig en cool in een keer flink kan springen. Zie of voel het niet echt aankomen. Misschien moet het nog wennen, maar het voelt wel ongemakkelijk.

Dat hebben er wel meer. Af en toe zit ik ook op een wandelende tijdbom.
Wat veel ook heb is de neiging om in hun eigen houding te willen blijven lopen. Ze zijn moeilijk om het neusje eruit te rijden.

senriejetto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 09:31

ik heb ook sinds 3 weken ook een kennedy ruin, het is een heel lief beest maar kan af en toe best heet zijn.

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 09:34

Vajramani schreef:
Dat hebben er wel meer. Af en toe zit ik ook op een wandelende tijdbom.
Wat veel ook heb is de neiging om in hun eigen houding te willen blijven lopen. Ze zijn moeilijk om het neusje eruit te rijden.

Klopt!

Ik heb een prácht van een Kennedy merrie gehad. Gitzwart. Heel veel problemen qua rijden mee gehad. Op stal een super karakter, wel veel hangen als ze vast stond.
Súper bewegingen had ze wel, absoluut getalenteerd maar ik kon er niet mee overweg. Heb haar nu verkocht aan de staleigenaresse, zij heeft er erg veel problemen mee gehad (steigeren en vuil ook) maar het lijkt nu na 1,5 jaar de goede kant op te gaan, alhoewel de merrie nu wel drachtig is.....
Alleen is de merrie onder het zadel bijna nooit volledig ontspannen, ze geeft zich nooit volledig over aan de ruiter, misschien dat dit ooit nog komt maar de merrie is inmiddels al 8?!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:42

ik ken iemand die een Kennedy heeft, beestje kan goed springen.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 13:55

naadje schreef:
Ja die bedoel ik. Mijne is nu 3,8 maanden oud en nog tamelijk overbouwd. Eigenlijk nog lang niet volgroeid. Vind het moeilijk om er op te beginnen.

3 jaar en 8 maanden bedoel je waarschijnlijk Knipoog?

Geen Kennedy gehad, wel een Ferro Knipoog.

KWPN_FAN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:49

Wij hebben ook n erg mooie Kennedy x havidoff jaarling hengst. Hij heeft n super karakter, en kan ontzettend goed bewegen. Wordt hopelijk mn sportpaard voor de toekomst Haha!!!!!!

Stalveenhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 15:25

Bij ons staat ook een Kennedy, Penannie. Schat van een paard, kan super lopen. Hoe ze onder het zadel is weet ik niet, ze wordt alleen gebruikt om mee te fokken. Meer foto's van haar staan op onze site.

[img]http://members.lycos.nl/stalveenhof/Penannie%20O'moer.JPG[/img]

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 16:49

weet iemand toevallig een 8 jarige merrie Kennedy x belisar..?

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-05 22:23

Ik heb een Kennedy x Vanitas. Een prinsesje, altijd aandacht vragen. Een kattekop tegen de andere paarden. Met rijden nooit gemeen maar vind het wel leuk om opeens voor iets te schrikken. Een tonnetje is eng vanaf een meter afstand maar als ze hem vijf meter weg schopt, is er niets aan de hand. Kan ook erg flegmentiek zijn en de volgende dag weer iets heet. Gaat beter lopen als ze ieder dag gereden wordt. Vind het inderdaad lastig om uit haar eigen houding te kruipen. Wel erg lichtvoetig, vrij klein en natuurlijk zwartbruin van kleur.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 10:10

naadje schreef:
Die schijnen ook niet gemakkelijk te wezen....

Ferro's bedoel je? Ik heb nog nooit zo'n makkelijk paard gehad als mijn Ferro!

carlijn83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 15:06

Ik ken geloof ik maar 1 kennedy afstamming.
Bloedmooi beest maar die mist het een en ander tussen zn oren geloof ik! Levensgevaarlijk! Steigeren ed, zich spontaan onder het rijden om laten vallen (incl amazone) Ziek hij is laatst helemaal gekeurd, lichamelijk niets aan t handje.

Maar dat is waarschijnlijk een geval apart. Hoeft niets te zeggen over kennedy's in het algemeen natuurlijk!
Veel plezier met je paardje!

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 17:23

Ik heb een Kennedy x Heidelberg. Een ruin van 8 jaar oud die 1.73 hoog is. Hij kan bij tijd en wijle behoorlijk heet zijn, maar nooit flegmatiek. Heeft ook last van een zelfhouding wat soms moeilijk uit te krijgen is, zeker als hij zo heet is. Op zich bom proof, maar soms zijn hele dood simpele dingen eng.
Ken ook een kennedyxDublin. Stuk kleiner, maar bijna gelijke karakters. Bloedmooi beest, was via de select sale verkocht.