Wie van jullie heeft/rijdt er een Tinker/Shire/Fries/Belg or what ever MET sokken aan forse benen... en herkent mijn probleem?
NIETS PAST OF BLIJFT ZITTEN!
(Qua beschermers en bandages dus)
Nuja... er zal vast wel iets passen, maar ik ben het nog niet tegengekomen. Vind het zonde om iets te kopen, dus ben afhankelijk van anderen. Voornl stalgenoten dus... met pony's en kwpn-ers... Schiet dus niet op!
Nu ik de laatste tijd (die enkele keren dat ik rijd ivm winterseizoen) wat serieuzer aan het trainen ben met Snowdon (Tinker, zie profiel), merk ik dat zijn sokken nog wel eens in de weg zitten, dat hij zichzelf aantikt, etc etc.. Allerlei kleine dingetjes die je dan net iets eerder opvallen, dan als dat je alleen recreatief rijdt.
Ik heb nu een aantal keren bandages geprobeerd. Want iets anders paste tot nu toe gewoon niet
En die zakken dus uiteindelijk af en dat is niet zo prettig rijden
En nee... dat komt niet door mijn eventuele onervarenheid.Wie oe wie herkent het probleem? Wat heb je geprobeerd of wat heb je gevonden?
En een klein beetje stiekum deze vraag: Wie wilt er eens komen passen of kijken voor wat tips?
Maar bij mij bleven ze altijd wel goed zitten hoor. 4 meter bandages, gewoon katoenen of niet al te dikke fleece... Geen problemen mee gehad. Altijd leuk, van die scheerkwastjes onder zn bandages vandaan
Spingschoenen was ook alles te klein. Ben wat op en neer gereden naar de ruitersportzaak.
Maar nee nee nee