ik verzorg een gribaldi en er word in juli 2005 een veulen van ooseven geboren bij mijn op stal. ik vroeg me af of jullie ook gribaldi's en/of ooseven's hebben en hoe zijn die er uit? ik ben vooral benieuwt naar de nakomelingen van ooseven omdat hij vaak bruine nakomelingen heeft. tuurlijk ben ik ook benieuwt naar hoe jullie gribaldi's eruit zien. zodra ik een foto van wedge (mijn gribaldi) op de computer heb zet ik die hier neer. voor die van ooseven zullen we nog wel eventjes moeten wachten

, nu twee mndjes geleden. Eigenlijk zou ik hem dit jaar zadelmak maken en ik had hem al van veulen afaan.
Allemaal heel spijtig maar hij had ocd en er kon niets meer aangedaan worden. Het was een gribaldi x wolkentanz x polargeist hij had een duitspapier en was niet echt super groot. Maar wel super lief. Bloed mooi maar dat zijn ze bijna allemaal!!! Nu heb ik alleen nog een polanski maar ik mis mijn kleine black beauty wel hoor. Het was zo'n leuk boefje, jammer jammer jammer. Maar aan de andere kant mag ik niet klagen ik heb tenminsten nog een paard. Weet ik heel goed hoor. En nu ik hier zo ff rond kijk zie ik hem zo weer voor me.