Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
supersambo schreef:hij doet het zelf niet onaardig in de sport
maar van zijn nakomelingen heb ik nog geen goeie gezien..zowel niet in exterieur als in springmanieren. vind persoonlijk dat ie heel matig fokt
Lida schreef:Ik denk dat de info van MissSisa niet geheel compleet is hij had de dagen voor zondag heel best gelopen en Jur Vrieling gaf zelf ook toe in de paardenkrant dat hij hem misschien zondag beter niet had kunnen starten
Dees schreef:Ik ga je steunen MissSisa; ik heb Orame laatst op de televisie ook een bagger-parcours zien lopen, iets van 20 strafpunten. Was dat niet in Londen?
Ulissa schreef:Wat wil je zijn OUDSTE nakomelingen zijn nu pas 3 JAAR en gaan nu net in de sport starten.
.Maar mij heeft de hengst ook niet kunnen overtuigen,vindt het een 'stijve' hengst,een echte Ramiro. In london heeft hij volgens mij echter niet gelopen hoor daar waren slechts 2 NL naar toe :Vleut en bruggink Ulissa schreef:Wie hebben Sisa en Dees dan gezien ...........EEN SPOOK![]()
.als er iets is wat ik op de voet volg dan zijn het wel de results en startingorders van de internationale concoursen .Heb het nog even voor je nagekeken en Orame heeft niet in London gelopen dus dees en miss hebben idd een spook gezien .London was trouwens al de dinsdag na Maastricht lijkt mij een beetje veel voor een 8 -jarige om 2 dagen na Maastricht alweer 6 dagen in London te lopen .Waarschijnlijk hebben zij hem gezien voor Maastricht (misschien Zuidlaren ) libke schreef:Een beetje minder grof mag ook hoor![]()
.als er iets is wat ik op de voet volg dan zijn het wel de results en startingorders van de internationale concoursen .Heb het nog even voor je nagekeken en Orame heeft niet in London gelopen dus dees en miss hebben idd een spook gezien .London was trouwens al de dinsdag na Maastricht lijkt mij een beetje veel voor een 8 -jarige om 2 dagen na Maastricht alweer 6 dagen in London te lopen .Waarschijnlijk hebben zij hem gezien voor Maastricht (misschien Zuidlaren )