Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Suzanne F. schreef:Krack C x Ferro?? Weet niet of dat heel braaf doorfokt? Ik ken geen nakomelingen van Redford dus kan er niet over oordelen.
Misschien dat je dan beter voor Parcival kan gaan. Of idd Rubiquil.
Ferro en zonen geven ook een krachtige achterhand maar de meeste mensen vinden het karakter niet zo.
Hoofd is ook belangrijk, had ik nog niet eens gezegd. Het hoofd van Jildau is namelijk een beetje groot
Geld speelt geen rol, ik wil gewoon een goed maar vooral ook lief dressuurpaard fokken. xdominiquex schreef:Wat je ook vaak ziet bij ferro-nakomelingen of die van zijn zonen zijn de mooie koppies. En dat spreekt toch ook wel aan vind ik
peeky schreef:De merrie heeft geen papier, ik wil in de toekomst graag een nakomeling voor mezelf fokken want het is een superpaard en daar wil ik maar wat graag een veulen vanHoofd is ook belangrijk, had ik nog niet eens gezegd. Het hoofd van Jildau is namelijk een beetje groot
Geld speelt geen rol, ik wil gewoon een goed maar vooral ook lief dressuurpaard fokken.

lachmar schreef:Als Chronos er nog was zou ik zo met Chronos gaan dekken dan heb je echt een SUPER karakter maarja dat kan niet meer.