veulen3 jaaren ik op haar en ma: haar pa:ma kan wel dressuur hoor, hellaas is ma nu weg, maar ik rijdt wel op haar dochter un.lijken ze wat op elkaar?
ik vind haar veel op mams lijke.. aantal houdingen hebben de overeenkoomst wel..maar in haar vader kan ik niks ontdekkene eigenlijK!
de ogen lijken precies wel wat op elkaar vind de moeder zelf ook mooier (de donkere he )vind de vader ook best een mooi paard
BasjeGuwrl schreef:Heeft moeder op marktplaats gestaan soms ?Komt me zo bekend voor ja goed gezien, dat klopt ze stond er vorig jaar oktober/ november.is ondertussen ook verkocht.
yvotje14 schreef:weinig overeenkomst ja, vind d´r moeder erg gaaf/mooi dochter veel minder hellaas.meningen verschillen, moeder reed ik al jaren dochter moet nog uitgroeien, bespiering krijgen ect.
Ik vind dochter wel wat weg hebben van moeder. Denk dat als ze meer gespierd is enzow ze veel van dr moeder weg zou hebben. Mooie paardjes hoor! Kun je best trots op zijn
Ik vind de bouw wel aardig hetzelfde als die van haar moeder. Moeder heeft alleen een mooiere hals/achterhand. Vader zie ik er niet in terug.