ik zou hem wel goed vinden want jazz is erg bergopwaarts geboud en rubels juist niet hij heeft weer een beetje wek rug.
je moet alleen niet van zware paarden houden!!
laat effe weten wat jij van deze stelling vind?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Duveltje schreef:Vraag me alleen af hoe je zoiets kan schrijven als je er nog geen een hebt gezien.
Vind het best gewaagd om zomaar wat te zeggen.
Als je er al wat hebt gezien is een ander verhaal
Duveltje schreef:Dat zeg ik ook niet alleen ik vind het raar dat je iets afkraakt voor dat je er wat van gezien hebt.
mijn mening is als ze maar kunnen lopen en met zo'n combinatie moet dat denk ik wel kunnen toch?

Duveltje schreef:Daar heb je wel gelijk in maar je kan toch geen mening vormen als je maar 1 of 2 nakomelingen hebt gezien?
Elke hengst geeft hier en daar we een mindere maar dat wil toch niet zeggen dat dat gelijk van de henst komt.
Heb net even het rapport van beide hengsten opgezocht maar over korte laag ingezette halzen kon ik niks vinden
Dees schreef:Het afstammelingenrapport van Rubels is zeer geflatteerd door het KWPN; ik stond langs de lijn bij de presentatie van de nafok, en geloof me: de halzen kwamen van laag uit de borst, de lengte van het voorbeen viel tegen. Dat rapport is te positief bij wat ik gezien heb.
Jazz-nafok is overal te bezichtigen.
Je kan je idd geen mening vormen op basis van 1 of 2 nakomelingen. Idd. Maar wie zegt dat ik dat hier doe? ik zag er tientallen...
Dees schreef:http://www.fokt.nl/viewtopic.php?t=501&highlight=
Interessante lees en kijkstof voor mensen die graag willen leren over het belang van halslengte bij dressuurpaarden
(boktmoddie, hoop dat de interforiale link is toegestaan)