Bij wat voor merries doen ze het goed?
Revenge w
Regilio
pacific
lupicor
heartbreaker
hamlet
guidam
cavalier
bij voorbaat dank
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Iris82 schreef:Kun je dat ook beargumenteren?
Ruchet schreef:Van Guidam zijn er al een heel stel goeie springpaarden, Ik zou alleen geen frans modelletje onder Guidam doen, ze houden aan het type niet over.
ainay schreef:Wat word er bedoelt met een frans modelletje??
En hoe zien de jonge cavaliers eruit? Vind cavalier nou niet zo'n mooi uiterlijk hebben.
Lupicor ken ik ook wel een veulen van mooi beestje met veel wit maar de beweging was minder.
mistral schreef:Kijk eens op deze site, daar staan de indexen van deze hengsten
http://test1.kwpn.nl/html/fokkerij/inde ... p-2004.htm
mistral schreef:Is ook zo, maar het is wel leuk om te zien, waar deze hengsten op gefokt zijn. Net als Ferro, die heeft als je alleen naar de ouders kijkt springbloed,maar de index zegt toch dat hij voor dressuur meer geschikt is, dus vind ik persoonlijk dat je met fokkerij ook naar de indexen moet kijken. En dat bewijzen zegt ook niet zoveel want die Lancet heeft maar weinig dekkingen gehad dit jaar! En die heeft zich wel bewezen!

ainay schreef:Wat word er bedoelt met een frans modelletje??
En hoe zien de jonge cavaliers eruit? Vind cavalier nou niet zo'n mooi uiterlijk hebben.
Lupicor ken ik ook wel een veulen van mooi beestje met veel wit maar de beweging was minder.