Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sammie schreef:Nou, dan moet je wel lid zijn en daar moet je voor betalen. Paardenfokken heeft op dat opzicht veel meer mogelijkheden.
. schaapjuh schreef::? Nee hoor, ik ben geen lid en heb tig stambomen toegevoegd
Mieke schreef:Toevallig zat ik laatst ook met een diana te 'klooten'. Er kunnen maar maximaal 199 paarden dezelfde naam krijgen. Dus als jij een andere diana wilt dan pakt ie gewoon de 199ste die in gevoerd. Je zou evt. er Dianaa van kunnen maken, maar ja zo heet ze niet. Ik wilde dus een andere Diana invoeren maar dat doet ie gewoon niet en pakt dus Diana199. Tevens is mijn paard onvindbaar als je gewoon op 'Desiree' zoekt, ik kan haar alleen vinden als ik Desiree41 invult, aangezien zij de 41ste Desiree was die werd ingevoerd met die naam.Ik heb laatst Kaminka in allbreed ingevoerd, vanmorgen keek ik even en toen zag ik een hele andere oma in haar stamboom staan dan die ik had opgegeven!! Een Riding Pony genaamd Diana, i.p.v. een kwpn-er... En ik had toch heel duidelijk de juiste Diana opgegeven die nog niet in de lijst stond. Blijkbaar is deze Diana een Diana teveel of zo? En geven ze Kaminka gewoon een andere oma. Als het maar Diana heet...![]()
Sammie schreef:Nee dat zeg je verkeerd het is voor (grote) warmbloed paarden. Je kan ook gewoon volbloed, SF, holstein ,westfaals, Zweeds,nrps enzovoorts in voeren, maar geen Fjorden, Haflingers of Shetlanders e.d.. Idd erg jammer, maar misschien dat liefhebbers van deze rassen ook wat op kunnen zetten in deze vorm?
Toevallig zat ik laatst ook met een diana te 'klooten'. Er kunnen maar maximaal 199 paarden dezelfde naam krijgen. Dus als jij een andere diana wilt dan pakt ie gewoon de 199ste die in gevoerd. Je zou evt. er Dianaa van kunnen maken, maar ja zo heet ze niet. Ik wilde dus een andere Diana invoeren maar dat doet ie gewoon niet en pakt dus Diana199. Tevens is mijn paard onvindbaar als je gewoon op 'Desiree' zoekt, ik kan haar alleen vinden als ik Desiree41 invult, aangezien zij de 41ste Desiree was die werd ingevoerd met die naam.