Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Whiz schreef:hai, wwet niet waar uit de buurt jou paardje vandaan komt ( ziet er overigens errruuggg leuk uit ) maar ik ken wel een paint hengst die ook niet Q/P/A dekt(te), het zou zomaar kunnen dat dat de pappa is van jouw beauty, de naam van deze hengst is : cutter bill cody, veel succes met je zoektocht !!
petraaken schreef:Dat zou ik niet weten. Als het veulen van een niet gekeurde hengst komt is het zoeken naar de vader bijna onmogelijk.
nienke07 schreef:Ik doe momenteel hard mijn best om via degene waar ik hem van gekocht heb, te achterhalen waar zijn mama vandaan komt. Waar komt Cutter Bill Cody vandaan?
Whiz schreef:Dat het veulen geen papieren heeft wil dus ook niet zeggen dat je, als het een paint pappa is, niet kan achterhalen, nl als je je paardje DNA laat testen door het APHA stamboek in de US kan daar een echte paint pappa uitkomen, de hengsten staan daar nl wel geregistreerd.
snap je het nog ??
De hengsten Red Pebbles en Jet Set Jetalino deken volgens mij ook niet Q/P/A. Dit zijn Paint ( vos bonte ) hengsten.
succes !!!
Whiz schreef:De hengsten Red Pebbles en Jet Set Jetalino deken volgens mij ook niet Q/P/A. Dit zijn Paint ( vos bonte ) hengsten.
succes !!!
jeddah schreef:Ik neem aan dat je Jetalito Jet Set bedoeld?![]()
Maar deze hengsten zijn beide Overo's. Dit veulen is een Tobiano van bont patroon, je zou dus op zoek moeten gaan naar een Tobiano hengst. Een Overo kan namelijk geen Tobiano veulen geven.
Veel hengsten of links naar hengsten staan ook op de site van de Dutch Paint Horse Club:
www.dutchpainthorseclub.com
, vond het ookal een beetje vreemd klinken maar had weer eens haast he
nienke07 schreef:Woah!
Dus als ik het echt wil weten zou ik een bloed monstertje op moeten sturen?![]()
Tja dat is dan altijd nog een optie!
Dank voor je reactie!