Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
boerinnetje schreef:Mijn instuctrice rijd ook een Hamlet. Gaat nu heel goed. Toen ze begon met rijden was het een grote zenuwpees. Kwam alleen maar de lucht in (vooral met springen). Zij rijd nu alleen dressuur en pakt ie heel goed op.
Verder kan ze ook wel dressuuren maar dat is niet haar sterkste kant. Want stil staan kan ze nog niet zo goed.. dan gaat haar hoofd de lucht in.. En achteruit kan ze helemaal niet.. want dan gaat ze omhoog 

mister_myagi schreef:Mijn verzorgpaard is ook een Hamlet. Het is een ruin van 7 jaar. Hij is echt heel knuffelig en ondeugend. Een echte schat. Hij loopt M dressuur en L springen. En zijn baasje doet ook aan SGW! Super gaaf.
[image]
Zie mijn profiel voor meer foto's.

) dat ze tegen de 1.70 aan gaat zitten, gezien haar bouw en groeisnelheid. Ze is nu al een echte zenuwpees. Eerst dacht ik eigenlijk dat ze dat van haar moeder had, want die is ook zo.
Dus ik hoop dat het een beetje meezit. Als je foto's wilt hebben, moet je je emailadres maar even laten weten of PBen!
myster_myagi, wat een onwijs mooi paard zeg!!!!!!! hij heeft wel wat weg van Hamlet zelf 
Mikita zelf is een vosje met net als hamlet een vrij brede doorlopende bles.. ze is denk ik rond de 1.70 hoog.. veel afstammelingen van hamlet worden vrij hoog volgens mij..
Vajramani schreef:Ik ken een driejarige Hamlet. voorlopig keur en heeft meegelopen in de kampioenskeuriging van Groningen. Is nu onder het zadel en moet volgende week de IBOP lopen. Wat ik heb gehoord is toen ze er net opzaten het een kwestie van leven of dood was. Het scheen knap raar te gaan.
Sabientjeuh schreef:www.uytert.nl, daar staat hij op stal zover ik weet.