Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Reg. B-paarden zijn volgens de stamboekrichtlijnen immers uitgesloten van evenementen en keuringen van het KWPN. Ziolette schreef:Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar ik vroeg mij iets af toen ik het boekje van de eerste bezichtiging doornam:
327 Vieuw Point 02.12867, REG B ?????????
v. Jersey 3e-bez, v. Equador
m. Navaretto Ster v. Veneur du Luc
Is die Jersey ergens anders goedgekeurd, ik kan niets over hem vinden en ik had altijd begrepen dat de hengstenkeuring alleen open stond voor VB en Reg. A.. Reg. B-paarden zijn volgens de stamboekrichtlijnen immers uitgesloten van evenementen en keuringen van het KWPN.
jarver schreef:Is montender er niet voor geweest, en de hengsten van eurocom dan!!!
Pascha schreef:473 - Now or Never M X Belisar)
Maar wat een mooi dier!
maar de Oklund x B. Raimond sprong wel goed, of hij dat van nature ook deed durf ik niet te zeggen
Pipo schreef:Wat een fantastisch mooi paard was dit! Echt apart mooi! Draven was heel goed, galopperen was niet te beoordelen omdat ie zo gespannen was. En het springen.............., nou ja, in Den Bosch mag hij naar de dressuurdagMaar wat een mooi dier!
Odermussen vielen weer positief op. Oklund fokt geen mooie hoofdenmaar de Oklund x B. Raimond sprong wel goed, of hij dat van nature ook deed durf ik niet te zeggen
pukpaleis schreef:Montender (en Florencico) zijn niet geweest vlgs. insiders/geruchten/kenners zou Montender niet goed zijn op de foto's, en Florencio niet op sperma (koop is nog steeds niet afgerond met Schock-doc, zoals al eens eerder gemeld)
En die Pennsylvania liep wel eg duidelijk met een slag in het wiel bij het wegdraven...