Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Alikesflame schreef:
1 Lancet
2 tuschinsky
3 corland
(niet bijten, maar ik vind het erg kwalijk wat hij met het middenstuk doet)Aimee schreef::wow:![]()
Maar goed, mijn minst favorieten stonden al in het andere topic:
1. Weltmeyer
2. Trak-bloed in het algemeen
3. Pion
Overigens wil dat helemaal niet zeggen dat ik alle paarden die een dergelijke bloedvoering hebben geen fijne paarden vind. Integendeel zelfs; één van de meest geweldige paarden die ik heb gereden en die absoluut tot mijn favorieten behoort is een Weltmeyer en ik rijd een paard met Pion-bloed, wat geen makkelijk paard is maar ze ligt me wel.
Alikesflame schreef:hoezo lancetfan?
ik vind zijn nijkomelingen niet denderens. Absoluut niet mijn types. Ze hebben niet echt karakter waar ik van houd
joostvangestel schreef:Hallo, vraagje, wat willen jullie hiermee bereiken? Volgens mij worden de minst favo hengsten simpelweg gecastreerd (of iets ergers). Ik zie hier volgens mij allemaal goedgekeurde hengsten voorbijkomen, dus dit zijn de minst favo hengsten van de besten?
Aimee schreef:Heb je hem gezien in Athene? Dan wordt je vanzelf Lancet-fan. Wat trouwens helemaal niet gebaseerd is op zijn nakomelingen, want ik ken er geen één...![]()
Eigenlijk heb ik zelf een beetje 'valse' lijstjes gemaakt. Namelijk lijstjes van de hengsten zelf die ik graag zie, niet afhankelijk van hun nakomelingen.
Behoorlijk op mn p*k getrapt,, als ik die zou hebben.