Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Antoinette schreef:Kijk eens in het profiel van annegti, zij rijd de hengst zelf namelijk wel eens.
Bij mij op stal staat een vrouwtje die ook Houston zelf gereden heeft, maar toen hij jong was. Volgens haar was hij toen nog wel redelijk ondeugend hoor.
Verder staat er bij mij op stal een Houston ruintje. Eigenlijk heeft hij hetzelfde karakter als de Belisar (papa van Houston) nakomelingen die ik ken (heb zelf een Belisar) namelijk; hele fijne dieren om mee te werken, goed karakter, maar hebben een eigen mening en willen deze zo nu en dan nog wel eens naar voren brengen![]()
Het zijn eerlijke paarden, maar ze hebben een karaktertje
Dees schreef:1 woord: HEET
Typische paarden, hele sterke bewegers, mooie types al vind men bij het kwpn ze gauw wat beknopt. Hard beenwerk, mooie hals. De beteren hebben een gezicht met iets uitpuilende ogen en een neus die over de onderlip heenvalt. De beteren zijn vaak wel echt HEET. Niet voor de beginner dus![]()
Mijn vrienden zijn het niet. Ik ga ze liever uit de weg. Degene die ik ken zijn, lomp, hondsbrutaal en hebben weinig respect. Daarin ook nog wat dommig ook.

parouscha schreef:De karakters, ja de 1 is super braaf en loopt goed in de sport.
De ander is weer minder, en wil niet graag.
Maar zo is de andere weer super braaf en doet alles wat je vraagt , ook die loopt ook goed onder het zadel pas 3 jaar, en zou zo al L kunnen starten, maar dat doet ze niet, zo graag wil het paard.
.
Vandaar, niet voor beginners. De brave Houstons hebben gewoon de juiste baas. Dees schreef:1 woord: HEET
Typische paarden, hele sterke bewegers, mooie types al vind men bij het kwpn ze gauw wat beknopt. Hard beenwerk, mooie hals. De beteren hebben een gezicht met iets uitpuilende ogen en een neus die over de onderlip heenvalt. De beteren zijn vaak wel echt HEET. Niet voor de beginner dus![]()
Ken een aantal goede nakomelingen van Houston. Zowel in voskleur, als donkerbruin, als gewoon bruin en zwart. Enkelen daarvan zijn trouwens ook te koop.
Houston in combinatie met Purioso geeft fantastisch mooie paarden.