Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kyra schreef:ik weet niet hoe het met de gemiddelde flemming nakomelingen is, maar ik heb een flemming en dat is echt een knuffelpaard. Heel lief van aard. Beetje kijkerig, maar eentje die zich echt geeft als hij je vertrouwd. In de omgang is het een heel lief paard.
Dan is diegene zonder aandacht verschrikkelijk naar je aan het loeren en zielig aan het kijken. Achja, komen ze wel weer overheen 
) Piaffe schreef:Ik ken een Flemmingh merrie. Ze is ontzettend fel, nooit beleerd. Wel een poging gedaan, maar ze was gewoon te 'idioot' en rillerig om veilig op weg te kunnen rijden. Soort van zadeldwang, maar dan erger.
Op stal heel voedernijd en met een veulen aan de voet trapt ze erg naar andere paarden. Een mens zal ze niet trappen.
Het is de moeder van mijn merrie. De moeder van deze merrie is dus wel een echte goedzak, heel erg braaf (en dat is een wellington)

chamayalover schreef:anders moet je eens zoeken naar de hengst Mooiman.
ik ken iemand die een flemmingh-merrie heeft en dat is echt een lief beestje en kan goed lopen.