Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
).

Amanda schreef:Wij hadden niet zo heel veel werk voor een wedstrijd hoor
Goed wassen met zilvershampoo. Dag ervoor. Staart met Vanish Oxy en 1x na wassen met conditioner.
Als ze dan vlekken had: even 's ochtends de tuinslang erop, zweetdeken, klaar.
En poetsen voor het rijden doe ik zeker ook. Alleen ik maak echt niet alle vlekken wit. Tsja, het is maar net hoe moeilijk je het jezelf maakt denk ik.
Even off-topic: wat is Otje een schatje zeg!
babyshampoo ...
Peterina schreef:Persoonlijk zou ik nooit een schimmel willen maar dat is omdat mijn ervaring met schimmels is dat ze rot karakters hebben!!! Neem daarbij het extra poetswerk en dan is de keus voor mij heel makkelijk.
Trouwens behalve 'geen schimmels' zie je ook 'en ook niet vos' !!! Waarom ... mag joost weten.
Ik rij er 2 met een top karakter!
Peterina schreef:Persoonlijk zou ik nooit een schimmel willen maar dat is omdat mijn ervaring met schimmels is dat ze rot karakters hebben!!! Neem daarbij het extra poetswerk en dan is de keus voor mij heel makkelijk.
Trouwens behalve 'geen schimmels' zie je ook 'en ook niet vos' !!! Waarom ... mag joost weten.
annegti schreef:Stilletjes hoop ik dat ik volgend jaar een schimmelmerrieveulentje krijg. Ik vind een schimmel ook geweldig. Overigens zal ik weer niet zo snel gaan kijken naar een zwarte. (dat vind ik vaak zo doods) Maar als ik er toevallig tegenaan zou lopen en de klik was er zou ik hem niet laten staan. (al was ie paars met groene stippen)
Jurga schreef:Ik had het er toevallig afgelopen week met janna over dat veel mensen ook geen vos willen. Wij vroegen ons ook al af, wáárom niet?

.