Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen met Gribaldi's, ik ben zelf in het bezit van een 3 jarige gribaldi x farrington, het is een grote knuffelkont op stal en een beetje bangig aangelegd, zeg maar "held op sokken paard" Wanneer hij bijvoorbeeld in de wei iets ziet, rent hij snel naar de andere kant van de wei om vervolgens het "enge" aandachtig te gaan bekijken, aarzelend gaan er wel eens een paar hoefjes naar het enge, maar er hoeft maar een speld te vallen of hij staat weer heel stoer aan de andere kant
Zijn vriendje moet dan ook altijd voorop
met rijden is hij nog erg wisselend, het ligt een beetje aan hoe zijn pet die dag staat, de ene dag is alles super eng en draait hij continu om z'n as en de andere dag is hij superbraaf en kun je er alles mee doen, maar ach, dat zal wel de onervarenheid zijn
Kom maar op met leuke en minder leuke reacties, ik wil alles van ze weten
. T is wel een happer
ze wil altijd het halstertouw vastpakken, en met halster om doen pakt ze de neusriem soms vast. dus ze hapte ook zo t bit in
Maar ik ben dan ook nog bezig met hem inrijden, dus hij zal het ook wel niet altijd snappen
) maar ken er genoeg. Op mijn werk hebben ze er ook een staan: groot, brutaal, steil en teer beenwerk, weinig ruimte en kracht in beweging. Maar...wél een aansprekende kop en mooi zwart kleurtje dus die eigenaren zijn er dolblij mee.