wat vidnen jullie van de fries? ik vind het echt een super mooi ras
maar sommigen zijn ook wel heel erg lelijk dat verschilt natuurlijk dat heb je bij elk ras en wat voor dekhengst vind je helemaal geweldig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar sommigen zijn ook wel heel erg lelijk dat verschilt natuurlijk dat heb je bij elk ras
:D
) Bij de dekhengsten heb ik toch wel meerdere voorkeuzes van bepaalde hengsten Zelf heb ik nafok van Heinse Jacob Jasper Tsjerk maar Onne Sape en en ...mogen er ook allemaal wel wezen
)
Maar dan bedoelen ze het ineens niet zo!!! dat zou tuuk zwaar voor schut zijn, verliezen van zon lompe knol!
Billy schreef:Hoeveel Friezen heb jij op grote wedstrijden gezien?
Tot de Z kunnen ze aardig meekomen, daarna zie je ze niet meer. Ik heb er tenminste geen gezien op de Olympische Spelen of zo.
Ik vind Friezen niet mooi, omdat ze puur op schoonheid zijn gefokt, en niet op sportprestaties.
Ze hebben te weinig uithoudingsvermogen over het algemeen.
!
!nadezda schreef:dat vind ik dus erg jammer van het friese ras dat ze naar mijn mening te rijtypisch worden, steeds minder behang en steeds slanker, persoonlijk hou ik dus van het oude type.
!
!