WWWiske schreef:Mooie hoofdjes!!! is de eerste lichting van Warkant van t Gestelhof he? je ziet direct de Ferro aftekeningen ( kol /sneb) toch weer terug komen, al die Ferro's hebben dat zo'n beetje, ik heb Warkant ook overwogen voor mijn merrie, ik ben begin dit jaar naar een show geweest vlak bij Brussel, in jullie belgische federatiecentrum, ik vond hem persoonlijk een beetje tegen vallen in zijn beweging terwijl hij op foto's fantastisch oogde en zijn stap was om te huilen, hij stapte de hele avond telgang, toen wist ik direct die moet ik niet hebben, ik zeg hier natuurlijk niet mee dat de veulens van Warkant telgang zullen hebben, maar ik zie dat toch liever niet, of dat het er nu in gereden is of dat hij er "natuurlijke aanleg" voor heeft, zover moeten we niet afdwalen, maar van mijn lijstje is hij afgevoerd.
Dit zijn zijn eerste veulens ja, ik heb warkant dit jaar in april bij ons op de manege gezien op een hengstenshow..was indrukwekkend! Iedereen sprak beloftevol, heeft ook gesprongen, was ook erg beloftevol zeiden ze...
Telgang in stap, dat kan, dat weet ik niet...Als dat zo is, zullen ze dat er wel uit kunnen rijden. St-georges paard van op de manege heeft het ook gekregen, en zijn ze volop aan het trainen om het eruit te krijgen, zal wel overgaan, ben ik van overtuigd!
Hij heeft altijd op me lijstje gestaan, vanaf ik hem kende, was hij een favoriet van mij...
Maar ff om af te sluiten (moet toch Warkant beetje positief beschrijven) Professionele mensen gaan niet zeggen dat Warkant niet beloftevol is dat het werkelijk NIET zo is