Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en heeft een beetje wit op het hoofd, verder geen aftekeningen. Verder had ik mijn twijfels bij de vraagprijs. Het lijkt een erg leuk dier, ja heel onbespierd en slap in de achterhand. Maar hij vraagt er maar 2300 euro voor en opzich is de afstammeling redelijk bekend en is het gewoon onder het zadel een erg mooi paard om te zien. Wat vinden jullie? 
[/edit] Missouri schreef:Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het een verschrikkelijk papier... ik krijg gelijk doembeelden in mijn hoofd van de beperkingen van Iglesias gecombineerd met de luiheid van Sultan...
[edit] dank je Aimee![/edit]
Dat is niet mijn ervaring en ook stal Hexagon gebruikt heel veel Sultan bloed. Denk niet dat die mensen luiheid in hun paarden willen fokken.
en ik wil even zeggen dat deze merrie absoluut niet lui is toen ik er op ging had ze zeker al 3 kwartier gereden, dit kwam omdat wij wat te laat waren, maar even je been aanleggen en ze schiet vooruit
En dat ze der hoofd liet zakken is omdat ze dus al een tijd gelopen had en een paardje wat 3 weken onder het zadel is heeft die conditie nog niet. Nou maar afwachten of ze goed gekeurd word, de prijs is idd niet veel maar zoals iemand al zei niet iedereen vraagt veel voor zijn paarden, En de man waarvan ze dan is weet wel wat hij koopt. Maar het blijft even afwachten..jullie horen het nog wel
Dees schreef:Prijs past ook bij een dier waar wat aan mankeert
Dus vandaar, wel even opletten; zwarte dressuurgefokte merries van 3,5 jaar HOREN gewoon een hogere vraagprijs te hebben...
Maar hoop van harte voor de topicstartster dat ze mazzel heeft!
maar wel logisch we vonden het al wel erg laag.