Erg veel valt er over mij niet te vertellen, ik ben al 3 jaar mod op bokt en ik heb er erg veel van geleerd, ondanks dat ik al die tijd het 'minst serieuze' forum onder mijn hoede heb gehad.
Van fokken weet ik bar weinig. Ik weet dat je een merrie moet hebben en daar een hengst bij zet en met een beetje geluk kruipt er dan 11 maanden later 'als vanzelf' een veulen uit. Bloedlijnen zeggen me niet zo heel veel. Ik weet nog nét wat voor afstamming onze paarden hebben. Mijn credo wat betreft paarden luidt dan ook: als het maar loopt en een beetje lief is.
In een ver verleden hebben we een merrie gehad, maar aangezien mijn ouders het hele veulenen niet zagen zitten en zij niet meer geschikt was voor de sport is ze verkocht. We hebben wel 2x een hengst gekocht, de eerste is binnen een week gecastreerd en slijt nu zijn dagen als suffe ruin... ehm, sportpaard. De ander is nog 1,5 jaar hengst geweest bij ons, inmiddels doet hij zijn kunstje als ruin (en dat kunstje is sportpaard spelen
).Na 3 KWPN-ers zitten we nu dus met twee arabieren 'opgescheept'. En die doen waar het om draait: lopen. Bovendien zijn ze zélfs nog wel eens lief.

Wat je van mij als mod kan verwachten? Ik ben zo langzamerhand geen softie meer en zeg waar het op staat. Nee = nee, als je het ergens niet mee eens bent kun je altijd in discussie gaan, ben altijd bereid om uitleg te geven. Als volwassen mensen valt er altijd te praten. Wat overigens betekent dat ik niet zomaar iets terugdraai
.Ik hoop vooral op een leerzame en gezellige tijd.