Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Pipo schreef:Websites zul je niet vinden, de meeste fokkers die bekend staan om hun goede producten die hebben geen website.
.
sarabande schreef:Is dat een voorwaarde om goede dressuurpaarden te fokken?
Wellicht gewoon ijdelheid of een marketing methode.
alabastro schreef:Een goede fokker heeft zijn afzet en weet waar naartoe met zijn produkten en heeft dus ook geen nood aan een website.
sarabande schreef:Die zakken geld die hier genoemd worden zijn geen voorwaarde in de huidige markt, zeker niet voor een jonge ongebeleerde merrie.
Zet maar een advertentie in IDS, vraag een dressuurgefokte 2 of 3 jarige merrie uit een goede stam met PROK.
Je zult verbaast staat hoeveel aanbiedingen je krijgt, waarbij de vraagprijs vaak veel hoger ligt dan de prijs die je uiteindelijk moet betalen.
sarabande schreef:Zannekin de Nederlandse fokkers komen elkaar op veel keuringen tegen en de afstanden zijn overbrugbaar.
Dat oudere fokkers geen website zouden kunnen maken lijkt me wat vooringenomen.
sarabande schreef:Zannekin de Nederlandse fokkers komen elkaar op veel keuringen tegen en de afstanden zijn overbrugbaar.
Alle boeren doen al geruime tijd alles via computer en ouderen hebben kinderen en kleinkinderen.
Het heeft meer met mentaliteit te maken, Nederlanders zijn over het algemeen niet van die KIJK EENS HIER BEN IK mensen.
Hun paarden staan in een tijdschrift geadverteerd, of gaan via het circuit, juist omdat dat zo klein is.
Vandaar dat je nog steeds weinig topfokproducten op marktplaats etc ziet.
Alle boeren doen al geruime tijd alles via computer en ouderen hebben kinderen en kleinkinderen.
Het heeft meer met mentaliteit te maken, Nederlanders zijn over het algemeen niet van die KIJK EENS HIER BEN IK mensen.
Hun paarden staan in een tijdschrift geadverteerd, of gaan via het circuit, juist omdat dat zo klein is.
Vandaar dat je nog steeds weinig topfokproducten op marktplaats etc ziet.