MissHIS schreef:Er komen wel eens goede paarden van inderdaad. Maar ligt dat nou echt aan de fokkwaliteiten van Gribus? Ik bedoel...mensenkinder die hengst heeft gruwelijk veel gedekt! Ik vind wel dat hij hele mooie paarden maakt, maar voor de rest ben ik nog steeds niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Eén goedgekeurde hengst uit al die dekkingen, zegt natuurlijk ook al heel wat. Zeker als je kijkt naar de manier hóe deze uiteindelijk werd ingeschreven.
Ik denk zeker dat het een van de mindere Gribs is die nu is goedgekeurd. Qua merrie's zie ik in ieder geval zeer veel hele fijne dieren voorbij komen. Misschien is het wel hetzelfde als Burggraaf,daar zijn de merries ook stukken fijner dan de hengsten. Ik zie wel dat Gribaldi een bepaalde stempel drukt op de nakomelingen, en dat is niet alleen in het negatieve ( achterbeen) maar zeer zeker ook in het positieve: Hij geeft hele mooie modellen mee!
Tja.........en waarom er niet meer Gribs zijn goedgekeurd......dat is iets wat aan de hkcommissie gevraagt kan worden.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-07-04 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt