Ik ga het dit jaar waarschijnlijk nog niet doen -ik had eigenlijk volgend jaar in de planning- maar het begint wel een beetje te kriebelen. Ik ben heel benieuwd wat jullie voor 'partner'zouden uitkiezen.
Chic is nu net 4 jaar oud, is ca 1.64m (maandag op de keuring zal ze officieel gemeten worden), ik wil in ieder geval een hengst die vergrotend fokt. Ze heeft een supergoede stap en een fijne draf. Achterbeen zou volgens instructeur meer elektrisch mogen. De manier waarop de merrie al sluit in de overgangen geeft me als ruiter een heel goed gevoel. Galop is normaal voor zover ik kan beoordelen. Bij het oefenspringen heeft ze een aantal heel goede sprongen laten zien met veel souplesse.
De beenstand van de voorbenen vind ik niet geweldig (1 been beetje frans). Karakter is superfijn -lekker pittig, goed voorwaarts, maar daarnaast ook erg cool in het hoofd. Over hoofd gesproken, ze heeft een super mooi hoofd en een mooie, ronde hals.
afstamming: http://www.allbreedpedigree.com/index.p ... ES%20CHIC3

en je wilt maat fokken
. Maar om eerlijk te zijn kunnen nog Krack nog mijn merrie daar iets aan doen, deze pony is ernstig ziek geweest als enter en heeft de achterstand nooit meer in kunnen halen
. Merrie is zelf 1.70m en fokt beslist niet klein.
, thuis wel geoefend maar nu op het terrein was het toch 1 brok spanning waardoor ze zich op de straat absoluut niet toonde. De ervaren voorbrenger kon er helaas ook niet veel van maken. Mijn vorige merrie kon hij zodanig neerzetten dat ik dacht wauw, is dat mijn paard (ze werd toen ook ster), nu dacht ik alleen maar oei oei, dat is niet best.