de bokkende westfalen rijders! :p
nee oke, suggesties?
* meld zich aan * wie nog meer?
mijn westfaler:
Rowygo:
dit is mijn trots!
*is heeeeeel trots*
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
*is heeeeeel trots*
Haar stamboek naam is: Casablanca, maar ik heb haar Proud Lady genoemd. nr: 41-10475-96 haar vader is Casaretto (holsteiner) en haar moeder Bari (westfalen) ze is verder een afstamming van Cor de la Bryere (anglo normandiër) X Ladykiller xx voor een foto kijk maar ff op mn profiel, want ik weet niet hoe je dat er op zet:p ik hoop dat jullie misschien ook wat meer info hebben over het stamboek ofzo??? (Keuringen, op naam zetten, want ze is al 2 jaar van mij maar staat nog niet op mijn naam bij t stamboek) duzzz hoor het wel. XXXX Jessy flettie schreef:Stamboeknaam: Just Joker. Wedstrijdnaam: Just Joey.
Vader: Jungherr (geen ggk hengst) Jasper X Lucky Boy xx
Moeder: Tamina Taipan xx X Darling Boy xx X Froehlich

sorry Col, heb geen andere mooie foto's van hem. Volgens mij heb ik de meesten aan jou gegegevn
Ipsilonka schreef:Ik heb geen Westfaler, maar probeerde laatst op internet een hengst op te zoeken. Mijn Duits is echter behoorlijk slecht, weet iemand of er foto's van de Goedgekeurde Dekhengsten opstaan? En ik ben geinteresseerd in de hengst Lorimor....... Ik hoop dat 1 van de Westfalen eigenaren me kan helpen!
Niet bij de Reitpferden of bij de Kleinpferden. Heb je misschien meer gegevens? Bijv. vv, vvv, vm, etc? Ipsilonka schreef:Ik heb geen Westfaler, maar probeerde laatst op internet een hengst op te zoeken. Mijn Duits is echter behoorlijk slecht, weet iemand of er foto's van de Goedgekeurde Dekhengsten opstaan? En ik ben geinteresseerd in de hengst Lorimor....... Ik hoop dat 1 van de Westfalen eigenaren me kan helpen!
of Rex Fritz, maar mijn paardje is er eentje van Ritterorden, Rex Fritz!