FlyingHigh"]
Ach, als ik Cody zo bekijk, loopt ze zeer relaxed rond, gisteravond was ze nog in voor een dolle sprint- partij in de paddock!! Geen teken dat ze het echt zwaar heeft. Als dit veulen weer veilig in de stal staat en Cody is weer zo'n voorbeeldige mama als 3 jaar geleden, mag ze van mij volgend jaar dit ritueel weer herhalen......ik wacht dan wel echt een jááár!!!
, als ze me dan een bont veulen geeft.......
[/quote]
Ik help je hopen!! Als je met Paints dekt MOET je gewoon vlekken krijgen...helaas werkt het niet zo.
Hoe gaat het nu met Cody?
[quote="Strudel"]
Tot gister heeft ze dag en nacht in het land gelopen, ik ben overdag thuis en mijn man 's avonds. Ik kom heel laat / vroeg weer terug van werk en kijk d'r dan nog even na ( ja we hebben een lamp die op de wei schijnt! ) We hebben v.u. huis uitzicht over het land, dus controle vol op.
Ze voelt zich op stal nooit zo prettig (lang leve de vrijheid), dus hebben we het zo lang mogenlijk uit gesteld dat ze 's avonds op stal zou moeten.
Nu ze echter toch wat meer tekenen gaat krijgen dat het toch wel een dezer dagen / weken gaat komen, gaat ze 's nachts naar binnen.
Zal je het zien dat ze overdag op de wei bevalt, want op stal is ze niet echt gelukkig, ondanks dat d'r vriend naast d'r staat en ze vrij uitzicht heeft naar buiten, 't is en blijft een gras minnende haflinger!
Groet Strudel
[/quote]
Nou dat is toch prachtig, je merrie heeft lekker de ruimte! En als je merrie niet happy is in de stal kan het prima zo.
[quote="Tinne schreef:Poehee.. das nog eens een uier !!
Ben benieuwd wanneer het veulen gaat komen!!
Succes met de komende slapeloze nachten !
Ja het uier gaat goed, wat erin zit is doorzichtig maar wel plakkerig, ik heb hem vanmiddag even lekker ingesmeerd met uierzalf, hij stond zo strak. Ze vond het eerst niet zo geweldig maar kreeg toen door dat het wel lekker was, haalt denk ik de druk er iets af.
Gelukkig bestaat Bok, ik zit hier heerlijk te internetten met de camera achter me, voorlopig staat Doc nog te eten.